Business Hi-Tech

SeedBlink vrea să lanseze un proiect de educaţie pentru a îmbunătăţi pregătirea antreprenorilor în atragerea de finanţare

Carmen Sebe, CEO al SeedBlink

Carmen Sebe, CEO al SeedBlink

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.09.2023, 00:04 99

Platforma de investiţii în start-up-uri tech SeedBlink împreună cu agenţia de marketing Promocrat anunţă lansarea unui proiect de educaţie pentru a îmbunătăţi pregătirea antreprenorilor în atragerea de finanţare, au transmis reprezentanţii celor două companii. 

Potrivit raportului „Fundraising Lessons Learned from +100 Rounds Raised on SeedBlink“, realizat de SeedBlink împreună cu agenţia de growth marketing Promocrat, înţelegerea subtilităţilor pieţei în care operează, elaborarea unor planuri de afaceri convingătoare şi utilizarea tacticilor adecvate la momentul potrivit sunt trei dintre aspecte pe care le au în comun cele aproximativ 100 de start-upuri care şi-au lansat cu succes începând din 2020 rundele pe SeedBlink. Astfel, cele două companii lansează şi un material care oferă recomandări practice pentru start-up-uri, acesta fiind inspirat de experienţele a 6.000 de antreprenori cu care echipele au interacţionat pentru atragerea unei finanţări. „Am fost martori la visele, strategiile şi provocările a peste 6.000 de start-up-uri. Dar ce au avut în comun cei aproximativ 2% care şi-au încheiat cu succes rundele cu noi? Această analiză a scos la iveală un tipar care poate fi pus în practică şi care defineşte succesul strângerii de fonduri. De la lansarea iniţială până la încheierea rundei, este vorba despre înţelegerea subtilităţilor, elaborarea unui plan de afaceri solid şi utilizarea tacticilor potrivite la momentul potrivit”, a spus Carmen Sebe, CEO al SeedBlink. 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro