Business Hi-Tech

Şeful evoMAG.ro: Afacerile au crescut anul trecut cu 20%, la 22 mil. euro pe fondul revenirii consumului. Valoarea medie a coşului de cumpă­rături pe evomag.ro s-a situat anul trecut la 150 de euro, 20% dintre clienţi alegând plata online

Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG: „Avem în plan extinderea în cel puţin o nouă piaţă în afara României, aceasta se va întâmpla în a doua jumătate a anului“

Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG: „Avem în plan extinderea în cel puţin o nouă piaţă în afara României, aceasta se va întâmpla în a doua jumătate a anului“

Autor: Ioana Nita

18.01.2017, 00:07 543

Magazinul online evoMAG, spe­cializat în comer­cia­li­zarea de produse electro-IT, a înregistrat anul trecut afaceri de circa 22 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2015 şi peste estimările iniţiale. Creşterea s-a dato­rat în mare parte reluării consumului popu­laţiei, dar şi investiţiilor în promovare şi adăugarea de produse noi în portofoliu.

„Anul 2016 a fost un an foarte bun. Am înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2015. Creşterea înregistrată anul trecut a fost întemeiată pe reluarea consumului, pe faptul că ne-am orientat pe zona de servicii şi pe calitatea acestora (livrare în 1-3 ore, parteneriate cu mai multe companii de curierat pentru a livra mai rapid produsele către clientul final), legături strânse cu distribuitori şi vendori, cele mai noi produse în portofoliu, campanii de reduceri şi pe investíţii în promovare“, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG şi acţionar majoritar al retailerului. În 2015, afacerile evoMAG s-au situat la 18,5 milioane de euro, iar în primele 11 luni ale anului trecut retailerul online înre­gistrase deja vânzări totale de apro­ximativ 18 milioane de euro, plus 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. La începutul anului 2016 ţinta de afaceri propusă era de 20 de milioane de euro. În ceea ce priveşte profitabilitatea, estimările evoMag indicau o creştere a marjei brute de profit cu aproape 40%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO