Business Hi-Tech

Şeful global al celebrului fond sud-african Naspers: eMAG începe să culeagă roadele bazei mari de clienţi şi este aproape de a trece pe profit

Bob van Dijk, CEO al grupului Naspers din Africa de Sud, acţionarul majoritar al eMag.

Bob van Dijk, CEO al grupului Naspers din Africa de Sud, acţionarul majoritar al eMag.

Autor: Adrian Seceleanu

29.08.2017, 00:05 2068

Retailerul online eMAG - cel mai mare jucător de pe piaţa din România, cu o­pe­raţiuni şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia - a început să culeagă roadele investiţiilor ma­sive din ultimii ani şi se apropie de momentul în care va trece pe profit, pe fondul creşterii numărului de clienţi.

„Suntem încântaţi că un business precum eMAG este pe cale să obţină profit. Acesta va fi un catalizator pentru recunoaşterea valorii pe care o au şi alte active ale grupului”, a declarat într-un interviu pentru Bloomberg Bob van Dijk, CEO al grupului Naspers din Africa de Sud, acţionarul majoritar al eMag.

Şeful Naspers a mai declarat în interviul pentru Bloomberg că divizia de servicii a procesatorului de plăţi PayU (companie achiziţionată în 2010 de la antreprenorul Radu Georgescu) este aproape de break even şi că platforma de comerţ electronic eMAG (despre care Bloomberg scrie în mod eronat că este poloneză) începe să câştige din baza mare de clienţi pe care o are în prezent. Şi divizia de anunţuri online a Naspers urmează să treacă pe profit în acest an fiscal, a adăugat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO