Business Hi-Tech

Şeful Lenovo România: Trebuie să vedem care va fi impactul vânzării de tablete ieftine pe piaţa de PC-uri

Şeful Lenovo România: Trebuie să vedem care va fi impactul vânzării de tablete ieftine pe piaţa de PC-uri

Aurel Neţin, country manager al Lenovo România: Dacă ne uităm că rata de penetrare a PC-urilor din România este mică, de circa 30-40% din populaţie, la cheltuielile mici pe IT pe cap de locuitor, la faptul că rata de utilizare a computerelor în IMM-uri este mult sub media europeană, în mod normal nu ar trebui să ne uităm decât la creştere. Foto Silviu Matei

Autor: Adrian Seceleanu

24.01.2013, 19:24 538

Subsidiara locală a producătorului chinez de PC-uri Lenovo, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, are ca obiectiv să-şi majoreze cota de piaţă în 2013, indiferent dacă piaţa va stagna sau va creşte, a declarat într-un interviu pentru ZF Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, Bulgaria şi Moldova.

"Noi trebuie să creştem în continuare, acesta este obiectivul pentru noul an", a spus Neţin, adăugând însă că rămâne de văzut în ce măsură acest lucru se va întâmpla. În al treilea trimestru din 2012 compania a ajuns numărul trei pe piaţa locală de PC-uri, în timp ce pentru ultimul trimestru şi întregul an nu există încă date de la compania de analiză IDC. Cei mai mari rivali al Lenovo de pe piaţa locală de PC-uri sunt companii precum Acer, Asus, HP, Sony şi Toshiba.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO