Business Hi-Tech

Semnătura electronică, obligatorie în relaţia cu Fiscul de la 1 martie. 75% reducere la certificate digitale pentru posesorii de carduri Visa Business şi Visa Premium

ADVERTORIAL

Semnătura electronică, obligatorie în relaţia cu...

Autor: Publicitate

21.02.2022, 12:02 2106

Firmele, asociaţiile şi persoanele fizice autorizate vor fi obligate, începând cu 1 martie 2022, să interacţioneze cu Administraţia Fiscală exclusiv online, în urma unor modificări la codul de procedură fiscală aprobate de Guvern anul trecut. Declaraţiile, cererile sau înscrisurile vor putea fi transmise doar prin mijloace electronice la distanţă. Documentele depuse în format fizic nu vor mai fi luate in considerare, iar contribuabilii care nu se conformează noilor reglementări riscă să fie sancţionaţi.

Depunerea documentelor electronice necesită înrolarea contribuabililor în sistemul de comunicare electronică dezvoltat de Ministerul Finanţelor (Spaţiul Virtual Privat) şi achiziţia unui certificat digital calificat emis de un furnizor acreditat. Semnătura electronică cu certificat digital calificat are aceeaşi valoare ca semnătura olografă şi este un element-cheie în procesul de digitalizare a fluxului birocratic, dar şi a relaţiilor între entităţi private.

Din rolul de promotor al digitalizării şi inovaţiei, Visa vine în sprijinul companiilor şi le facilitează interacţiunea prin mijloace electronice cu instituţiile publice şi partenerii de afaceri. În cadrul unui parteneriat încheiat de Visa cu Trans Sped, posesorii de carduri Visa Business şi Visa Premium pot obţine un certificat digital calificat la cele mai bune preţuri din piaţă.

Certificatele emise de Trans Sped clienţilor Visa au valabilitatea de 1, 2 sau 3 ani şi costă 8, 11 şi respectiv 14 euro plus TVA, preţuri care sunt cu 75% mai bune faţă de ofertele standard din piaţă.

Clienţii Visa pot obţine semnătura electronică accesând website-ul visa.transsped.ro. Aici vor completa un formular, vor urma paşii pentru identificarea video certificată realizată de Trans Sped şi vor primi certificatul. Întregul proces, de la iniţierea procedurii şi până la emiterea semnăturii electronice calificate, se desfăşoară din faţa ecranului, prin mijloace electronice, fără a fi nevoie de prezenţa fizică a beneficiarului la vreun ghişeu sau la vreo instituţie.

Acest parteneriat este parte a unei strategii mai ample a Visa în România şi în ţările din regiune, care urmăreşte accelerarea utilizării soluţiilor digitale şi oferirea de beneficii tangibile deţinătorilor de carduri Visa.

Trans Sped oferă certificate digitale pentru semnături electronice cu valoare egală cu semnătura olografă, recunoscută de toate autorităţile din România, UE şi SUA. Certificatele digitale includ cele mai ridicate standarde de siguranţă, deoarece nu pot fi modificate sau alterate fără ştirea companiei emitente, iar printre avantajele acestora se numără rapiditatea şi uşurinţa în utilizare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO