Business Hi-Tech

Şi retailerii online mai mici mizează pe Black Friday

Şi retailerii online mai mici mizează pe Black Friday

Autor: Ioana Nita

19.11.2014, 00:05 483
Campania de reduceri Black Friday, care dintr-un eveniment care avea loc în ultima vineri din luna noiembrie s-a transformat pe piaţa locală într-un eveniment de shopping organizat în ultima parte a lunii, va genera vânzări în creştere cu cel puţin 30% faţă de anul trecut, speră şi jucătorii mai mici de pe piaţa de retail online.
 
Oktal.ro, magazinul online specializat pe comercializarea produselor IT&C, spre exemplu, mizează pe vânzări de aproximativ 2 milioane de euro în perioada campaniei Black Friday, după ce anul trecut livrările s-au situat la 1,5 milioane euro. Retailerul electro IT va oferi reduceri de până la 60% pentru diferite produse comercializate precum laptopurile, televizoarele, tabletele, telefoanele mobile, electronicele, electrocasnicele, calculatoarele şi componentele PC.
 
CIT Grup, companie specializată în comercializarea echipamentelor IT second-hand sau recertificate (refurbished), va acorda de asemenea reduceri de până la 80%, însă în special pentru distribuitorii din reţeaua sa şi pentru segmentul B2B (business to business). Imprimantele vor avea cele mai mari reduceri aplicate, potrivit reprezentanţilor CIT Grup.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO