Dezvoltarea Siveco, de la un start-up care în anii '90 testa soft produs în India pentru o companie franceză la o firmă prezentă în 19 ţări, cu afaceri estimate în 2012 la 78 mil. euro (100 mil. $), depăşeşte cu mult primul plan de business pus pe hârtie în 1992, a declarat într-un interviu pentru ZF Irina Socol, co-fondator şi director general al companiei.
Decizia de a lansa produse proprii de la jumătatea anilor '90 şi cele două runde de investiţii în companie - în anii 2000 şi 2005 - au jucat un rol cheie în evoluţia companiei.
"Am mers tot timpul pe principiul că dacă vrei să creşti, să te dezvolţi, trebuie să ai parteneri, să ai parteneri internaţionali, să ai infuzie de capital. Cred că este o greşeală să nu laşi din mână nici măcar o parte din afacere. Nu cred în afacerea care să fie toată a ta şi care să crească exclusiv organic."
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels