Business Hi-Tech

Skype: clientii de business raman prioritari

26.10.2005, 18:25 13

Furnizorul de solutii pentru telefonia pe Internet (VoIP) Skype, achizitionat de cel mai mare site de licitatii din lume, eBay, pentru 4 miliarde de dolari (3,3 miliarde de euro), continua cresterea spectaculoasa si se uita spre clientii de business pentru a-si sustine afacerea.

Skype aduna in fiecare zi 170.000 de clienti noi, fata de o rata medie de 140.000 de clienti noi pe zi inainte de anuntul legat de eBay. "Probabil achizitia a dat si mai multa credibilitate companiei noastre", a asigurat Saul Klein, vicepresedinte al companiei responsabil cu partea de marketing.

Numarul de clienti s-a dublat in ultimele sase luni, iar aproximativ 305 dintre clientii Skype folosesc si serviciile premium, pentru care trebuie sa plateasca. Pe langa posibilitatea de a lansa apeluri catre alte retele si de a primi apeluri din alte retele, clientii premium au la dispozitie o aplicatie care se integreaza cu Outlook sau Internet Explorer, pentru apelare rapida.

De asemenea, Skype a lansat un serviciu pentru grupuri preferentiale de apel, Groups, care permite utilizatorului sa obtina reduceri pentru apelurile catre anumite persoane din lista de contacte. "Este un serviciu de business, aproape 635 dintre clientii nostri folosesc Skype pentru apelurile in interes de serviciu, mai ales cele de lunga distanta, care in mod normal costa mai mult", a spus un oficial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO