Business Hi-Tech

SMSO, platformă SaaS românească, afaceri de 690.000 de euro în S1 din 2024, plus 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „Anul acesta estimăm afaceri de 1,5 mil. euro“

Cătălin Sporiş, cofondator şi CEO al SMSO,

Cătălin Sporiş, cofondator şi CEO al SMSO,

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.08.2024, 10:00 137

SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing şi SMS pentru companii, pornită ca proiect în cadrul companiei locale NOOH Media în 2019, estimează că în 2024 va depăşi pragul de 1,5 milioane de euro cifră de afaceri. Compania a înregistrat o creştere de 56% în primul semestru din 2024, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din anul precedent, ajungând de la afaceri de 440.000 de euro în S1 din 2023 la 690.000 de euro în S1 din 2024.

„(...) Ne-am propus să oferim o soluţie solidă, uşor de folosit şi cu  opţiuni valoroase pentru activitatea partenerilor. Furnizăm, în prezent, o platformă SaaS modernă şi intuitivă care îi ajută pe cei peste 700 de clienţi activi lunar să îşi dezvolte afacerile prin campanii de marketing eficiente“, a transmis Cătălin Sporiş, cofondator şi CEO al SMSO, printr-un comunicat. Platforma oferă integrare cu soluţii precum Gomag, MerchantPro, MEFI, iStoma, Prestashop, WooCommerce sau Magento, au transmis reprezentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro