Business Hi-Tech

Softelligence are ca obiectiv triplarea veniturilor până în 2017

Teodor Blidăruş. Foto: Octav Ganea

Teodor Blidăruş. Foto: Octav Ganea

Autor: Luciana Georgescu

10.11.2014, 00:00 644

Softelligence, compania de soft­ware care s-a clasat pe locul 27 în topul Deloitte CE Technology Fast, cele mai dinamice companii din domeniul tehnologic îşi propune să atingă venituri de cinci milioane de euro în următorii trei ani, de peste trei ori mai mari decât în prezent.

„Avem un plan de afaceri foarte riguros. Anul viitor vrem să ajungem la 2,5 milioane de euro, pentru 2016 ne propunem 3,5 milioane de euro, iar sfârşitul lui 2014 ar putea să ne aducă cinci milioane de euro. 60% din creşterea pentru 2015 va proveni cel mai probabil din comenzile actuale, iar restul de 40% va reprezenta new business“, a declarat Teodor Blidăruş, managing part­ner la Softelligence.

Compania de software care furnizează servicii de e-business companiilor care vor să-şi optimizeze prezenţa pe piaţă a fost înfiinţată în 2006, iar anul acesta a fost premiată pentru creşterea de aproape 500%. Marja de profit a companiei variază în jurul valorii de 15%, din care o sumă semnificativă este direcţionată către investiţiile în proprietate intelectuală, sursă de stabilitate şi un important avantaj economic pentru firmele care activează în acest domeniu, potrivit lui Blidăruş. Echipa Softelligence este formată în prezent din aproximativ 60 de angajaţi, însă în baza planului de expansiune, încă 40-50 de persoane se vor alătura echipei până în 2018.

„Cu siguranţă vom face angajări. Până în 2018 vrem să ajungem la 100-110 angajaţi direct productivi“, a spus Blidăruş. Întrebat despre impactul crizei asupra companiei, Blidăruş a precizat că efectele negative nu au fost resimţite puternic din două motive – volumul relativ mic al comenzilor de la acea vreme şi lipsa de experienţă în domeniul antreprenoriatului.

„Nu am stat să analizăm prea mult noţiunea de criză. Fiind la început, nu ne năpădeau comenzile. În plus, când îţi propui să creşti şi faci un pas spre necunoscut este greu să îţi dai seama dacă nu merge bine pentru că e criză sau pentru că nu prea ştii ce ai de făcut“, a spus antreprenorul. Teodor Blidăruş este absolvent al Facultăţii de cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO