Business Hi-Tech

Softlead, un marketplace de aplicaţii software, a atras o finanţare de 200.000 de euro. „Investiţia permite creşterea platformei pe piaţa locală şi pregătirea pentru internaţionalizare”

Softlead, un marketplace de aplicaţii software, a atras...

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.03.2022, 14:01 158

Softlead, un marketplace care ajută companiile să aleagă aplicaţia software potrivită, pe baza ADN-ului Digital, anunţă atragerea unei runde de finanţare în valoare de 200.000 de euro prin platforma de crowdfunding Ronin, la o evaluare de 1,4 milioane de euro, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţi.

Printre investitorii atraşi se numără antreprenori şi business angels din România, cu experienţă în domenii diverse – IT, software, blockchain, plăţi online-, precum Alexandru Lăpuşan (CEO şi cofondator al Zitec - furnizor de servicii de IT şi marketing digital), Călin Lupşan (CEO şi fondator Intelligence Act) şi Felix Crişan (cofondator şi CTO al platformei Ronin).

„Această rundă de finanţare şi atragerea unor nume cheie din industria IT în echipa Softlead va conduce către îndeplinirea obiectivelor de creştere rapidă la nivel local (…). De asemenea, investitorii strategici din industrii complementare care s-au alăturat proiectului Softlead ne vor ajuta în rafinarea mecanismelor de adresare eficientă către achizitorii software,” a spus Alexandra Roată, co-founder Softlead.

De asemenea, investiţia atrasă permite creşterea accelerată a platformei Softlead.ro pe piaţa locală, dezvoltarea modulului Softlead Digital DNA, precum şi pregătirea pentru internaţionalizare.

„În tot acest proces de ridicare a unei runde de finanţare am validat modelul de business atât din perspectiva planurilor coerente de creştere şi dezvoltare, cât şi din cea a utilităţii unei astfel de platforme şi a beneficiilor pe care le aduce companiilor care se află în plin proces de informare sau de achiziţie software. De aceea, una dintre cele mai importante realizări ale închiderii acestei runde este faptul că printre investitori se află şi clienţii şi partenerii Softlead, reprezentanţi ai unor companii IT care au înţeles că platforma este un canal de generare a proiectelor calificate, ce le susţin creşterea portofoliilor de clienţi existenţi”, a spus Andrei Dumitraşcu, co-founder Softlead.

Pentru perioada următoare, Softlead vizează creşterea şi dezvoltarea departamentelor de software development, digital marketing şi vânzări.

În 2021, platforma Softlead.ro a înregistrat cu 45% mai multe cerinţe de implementări software faţă de anul anterior, valoarea totală a proiectelor însumând 4.158.000 de euro (cu 26% mai mult decât perioada anterioară). Rezultatele Softlead sunt validate de perspectiva globală a industriei, unde, potrivit Gartner, în 2022 se aşteaptă o creştere cu 11% a investiţiilor în soluţii software.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO