Business Hi-Tech

Soleadify, o platformă de căutare pentru leaduri de vânzări cu zeci de milioane de firme în baza de date, a atras o finanţare de 1,5 mil. dolari

Soleadify, o platformă de căutare pentru leaduri de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.10.2020, 13:44 329

Soleadify, un start-up din România care se foloseşte de inteligenţa artificială pentru a crea o bază de date cu zeci de milioane de companii din întreaga lume pentru a ajuta firmele să-şi găsească clienţi, a atras o finanţare de 1,5 milioane de dolari de la fondurile de investiţii GapMinder Venture Partners şi DayOne Capital, precum şi de la câţiva business angels, prin platforma de equity crowdfunding SeedBlink, potrivit unui comunicat de presă.

Compania intenţionează să folosescă finanţarea de 1,5 mil. dolari pentru a-şi îmbunătăţi tehnologia, pentru a construi parteneriate de distribuţie şi pentru a-şi extinde baza de utilizatori globală prin creşterea echipelor de marketing şi vânzări.

„Construirea unei baze de date este o sarcină dificilă, care a fost imposibilă până la dezvoltările recente ale inteligenţei artificiale. Sprijinul acestor investitori ne validează ideea şi ne arată oportunităţile din piaţă şi ne ajută creşterea”, a spus Florin Tufan, CEO & cofondator al Soleadify.

Platforma funcţionează ca un motor de căutare unde firmele îşi pot găsi clienţi din diferite industrii, fără a mai pierde timp cu cercetarea pieţei.

Compania a strâns deja date despre 43 de milioane de companii şi angajaţii lor, ce sunt utilizate în prezent de companii din SUA, Asia şi Europa.

„Datele se află în centrul multor activităţi: marketing, vânzări şi recrutare. A fost surprinzător să vedem cât de inexacte sunt majoritatea datelor pe care le puteţi găsi despre companii. Cu adevărat relevante, informaţii actualizate despre o afacerea sau o industrie pot fi găsite doar urmărind cele mai multe fluxuri de informaţii în timp real - site-uri web ale companiei, reţelele sociale şi ştirile. Acesta este un proces pe care l-am automatizat, permiţând clienţilor să ia mai rapid decizii de afaceri.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO