Business Hi-Tech

Ce spune Daniel Dines despre faptul că UiPath, cel mai de succes start-up de IT din România, dă afară 400 de oameni: am mărit echipa cu viteza luminii - plus 60% în 10 luni; trebuie să fim mai eficienţi, noi ne-am trezit o firmă globală peste noapte

Ce spune Daniel Dines despre faptul că UiPath, cel mai...

Autor: Adrian Seceleanu

25.10.2019, 18:29 1875

Concedierea a 400 de oameni din cadrul UiPath, cel mai valoros start-up de IT fondat în România, reprezintă un pas dur dar necesar pentru ca liderul pieţei global de roboţi software care automatizează procesele din companii să-şi păstreze eficienţa şi să-şi continue drumul spre profitabilitate, a scris pe blogul companiei Daniel Dines, fondator şi CEO.

“Creşterea noastră nu a fost întotdeauna uşoară. În mod esenţial, ne-am născut global peste noapte, deschizând birouri în peste 30 de oraşe în mai puţin de 24 de luni. Dându-mi seama de potenţial, am împins UiPath să lucreze din ce în ce mai repede şi am  făcut angajări cu viteza luminii. În ultimele 10 luni, ne-am dezvoltat forţa de muncă cu 60% a fost un fel de abordare „blitz scaling”. Am câştigat rapid cota de piaţă şi poziţia de lider pe piaţă. Am trecut de 5.000 de clienţi. Echipele noastre de inginerie şi-au extins portofoliul de produse în moduri incredibile. Portofoliul nostru de produse astăzi este cel mai larg şi mai profund din industrie. Şi tot vom încheia 2019 cu aproape 50% mai mulţi angajaţi decât atunci când am început anul.

Cu toate acestea, numai creşterea nu este singurul obiectiv al unei mari companii. După valurile recentelor angajări, ne-am îngrijorat că am putea deveni mai puţin agili şi receptivi faţă de clienţi. Nu este nimic mai important decât succesul fiecărui client şi partener. Succesul pe care ni-l dorim este cel care le permite clienţilor noştri să îşi poată scala rapid operaţiunile de RPA cu rezultate reale şi concrete de afaceri. Suntem 100% dedicaţi acestui obiectiv. În ultimele câteva săptămâni, am rugat echipele noastre să analizeze mai profund operaţiunile lor. În unele cazuri, am identificat oportunităţi de eficientizare, cum ar fi combinarea vânzărilor partenerilor şi echipele de vânzări directe din fiecare regiune. De asemenea, mutăm investiţiile de la back-office către operaţiuni orientate către client. Deşi este vorba în mare parte de îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri, este vorba şi de îmbunătăţirea eficienţei; este un pas necesar pe măsură ce ne businessul nostru se maturizează.

Nimic nu este perfect şi orice astfel de demers este unul dur. Această decizie va aduce beneficii pe termen lung forţei de muncă şi sunt încrezător că prezenţa numelui „UiPath” este un motiv de mândrie în CV-ul oricui.

În cele din urmă, vreau să vă asigur că UiPath este hotărât să continue să fie liderul pieţei. Suntem pe un drum solid către profitabilitate în 2020”, a scris Dines.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO