Business Hi-Tech

Stailer.ro a atras o finanţare de un milion de euro. „Am ales să ridicăm o nouă rundă bridge pentru a ne asigura o poziţie bună în negocierile cu fondurile de investiţii pentru următoarea finanţare”

Andrei Ursachi, CEO şi co-fondator al Stailer

Andrei Ursachi, CEO şi co-fondator al Stailer

Autor: Alexandra Cepăreanu

14.03.2022, 16:51 653

Start-up-ul local Stailer.ro, care a dezvoltat o platformă pentru programări şi atragere de clienţi noi pentru saloanele de înfrumuseţare şi stilişti, a atras o nouă investiţie de tip bridge, în valoare de un milion de euro de la un grup investitori de tip angel, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. În urma acestei investiţii, valoarea finanţărilor atrase de Stailer se ridică la suma de 2 milioane de euro.

„Noua rundă de finanţare de un milion de euro are ca obiectiv consolidarea metricilor de performanţă (KPI) şi pregătirea companiei pentru intrarea în acţionariat a fondurilor de investiţii. (...) Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer îşi va consolida poziţia în piaţa locală, urmând ca până la sfârşitul anului 2022 să îşi extindă reţeaua în toate oraşele din România”, au mai transmis reprezentanţii start-up-ului local.

De asemenea, în urma investiţiei de tip bridge, Stailer şi-a crescut valoarea de piaţă obţinută în ultimele luni. Finanţarea de un milion de euro este condusă de Cosmin Ţîrvuloiu, antreprenor şi investitor în proiecte tech.

„Am ales să ridicăm o nouă rundă bridge pentru a ne asigura o poziţie foarte bună în negocierile cu fondurile de investiţii pentru următoarea rundă de investiţii de tip seed”, a spus Andrei Ursachi, CEO şi co-fondator al Stailer.

În prezent, Stailer livrează către saloanele partenere din reţea cel puţin 30.000 de clienţi suplimentari lunari. De asemenea, 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, iar trendul continuă să accelereze. Momentan, peste 80% dintre saloanele de înfrumuseţare mizează pe o creştere a veniturilor în 2022 după revenirea de anul trecut. Astfel, 39,5% dintre antreprenorii din industria de beauty previzionează o creştere a încasărilor de 10-20% în primul trimestru din 2022 în comparaţie cu primele trei luni din 2021,  23,3% dintre proprietarii de saloane văd un avans de 20-50%, în timp ce 16,3% sunt mai optimişti (creştere de cel puţin 50%). Doar 14% mizează pe o stagnare a veniturilor, iar 3,5% văd o scădere la început de 2022, arată un studiu realizat de Stailer.

De asemenea, începând cu luna ianuarie a acestui an, platforma Stailer a început înregistrarea saloanelor de înfrumuseţare din Budapesta, urmând ca aplicaţia adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022.

„Cei mai importanţi factori care au contribuit la creşterea evaluării companiei Stailer sunt adopţia rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări şi cererea în creştere din partea profesioniştilor de beauty.”

În ceea ce priveşte numărul de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finele primului trimestru din 2022 la o reţea de 1.500 de saloane şi 5.000 de stilişti.

 
 
 
GERARD BAKER la Gala ZF 2024 (Editor global, The Wall Street Journal)