Business Hi-Tech

Start-up-ul Aggero a ajuns la investiţii de 3,3 mil. dolari după noua rundă de finanţare condusă de LAUNCHub

Cristian Manea, CEO şi fondator Aggrero: Prin unificarea managementului parteneriatelor, a sistemelor de monetizare şi de măsurare, dar privind în acelaşi timp şi spre o cale viitoare pentru proiectarea aplicaţiilor cu accent pe Metaverse, Aggero va fi o platformă strategică şi cuprinzătoare pentru peisajul de marketing Web3, aflată acum în plină evoluţie.

Cristian Manea, CEO şi fondator Aggrero: Prin unificarea managementului parteneriatelor, a sistemelor de monetizare şi de măsurare, dar privind în acelaşi timp şi spre o cale viitoare pentru proiectarea aplicaţiilor cu accent pe Metaverse, Aggero va fi o platformă strategică şi cuprinzătoare pentru peisajul de marketing Web3, aflată acum în plină evoluţie.

Autor: Ioana Nita

23.03.2022, 12:23 390

Noua finanţare, în valoare de 2 mil. dolari, va fi folosită pentru dezvoltarea tehnologiilor utilizate în platforma Aggero, cu accent pe modelele de învăţare automată, data intelligence şi monetizarea în industriile de gaming, esports şi live streaming.

Start-up-ul Aggero, fondat de Cristian Manea şi Roger Lopez în 2018, a reuşit să atragă o nouă rundă de finanţare, în valoare de 2 milioane dolari, investiţiile totale în proiect ajungând astfel în prezent la 3,3 milioane dolari. Noua rundă de finanţare a fost condusă de fondul de investiţii LAUNCHub Ventures din Bulgaria, căruia i s-au alăturat şi fondul local GapMinder, precum şi investitori străini - SCM Advisors, Klaas Kersting şi Phil Mohr. Printre investitorii anteriori ai Aggero se numără bValue, Founders Factory, Engine Media, Sundance DiGiovanni, Todd Harris, Craig Fletcher, Chris Chaney, Wouter Sleijfers, Joe Zhou, Darrel Lewis, Juergen Furian, Mălin Ştefănescu, Dan Ghiţă şi Octavian Pătraşcu.

Start-up-ul a dezvoltat o platformă dedicată industriei de gaming şi esports, punând în legătură brandurile cu practicanţii de jocuri electronice care îşi transmit în direct sesiunile de gaming. Platforma Aggero foloseşte tehnologii precum computer vision şi recunoaştere audio pentru a identifica şi monitoriza momentele în care jucătorii vorbesc şi arată produsele folosite de la diferite branduri în timpul sesiunilor de livestreaming. Soluţia dezvoltată generează în mod automat rapoarte, astfel încât brandurile să îşi poată monitoriza şi cuantifica campaniile de marketing realizate prin intermediul sesiunilor de livestreaming.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO