Business Hi-Tech

Start-up-ul austriac TeleDoc atacă piaţa locală: Avem deja 20.000 de utilizatori în România şi vrem să dublăm numărul. Compania a investit 550.000 euro pentru dezvoltarea şi lansarea aplicaţiei MyTeledoc pe plan local

Florian Brandstetter, CEO şi cofondator, TeleDoc: Serviciile TeleDoc au fost lansate pentru prima dată în anul 2019 în Albania şi Kosovo. Ca strategie, am preferat să ne lansăm pe pieţele care aveau nevoie cu adevărat de serviciile oferite de TeleDoc. Însă, piaţa din Austria este o prioritate, iar în viitorul apropiat ne vom lansa şi aici.

Florian Brandstetter, CEO şi cofondator, TeleDoc: Serviciile TeleDoc au fost lansate pentru prima dată în anul 2019 în Albania şi Kosovo. Ca strategie, am preferat să ne lansăm pe pieţele care aveau nevoie cu adevărat de serviciile oferite de TeleDoc. Însă, piaţa din Austria este o prioritate, iar în viitorul apropiat ne vom lansa şi aici.

Autor: Ioana Nita

05.08.2021, 19:15 638

TeleDoc, start-up-ul de telemedicină înfiinţat în 2019 de Christian şi Florian Brandstetter în Austria, axat pe regiunea Europei Centrale şi de Est, a intrat recent şi pe segmentul B2C de pe piaţa din România prin lansarea aplicaţiei mobile MyTeledoc, ţinta companiei fiind de a ajunge la peste 40.000 de utilizatori, dublu faţă de numărul actual de utilizatori. Start-up-ul austriac a intrat pe piaţa locală în urmă cu un an, însă doar pe seg­mentul B2B, unde a reuşit să atragă până în prezent 20.000 de utilizatori. „În România, TeleDoc a început să ofere servicii pe sistem B2B de la jumătatea anului trecut. Scopul nostru este să dublăm numărul de utilizatori, motiv pentru care oferim un apel gratuit celor care doresc să testeze serviciile noastre“, a declarat pentru ZF Florian Brandstetter, CEO şi cofondator TeleDoc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO