Business Hi-Tech

Start-up-ul Beez intră şi pe segmentul de livrări la domiciliu pentru a le permite producătorilor să-şi vândă marfa direct către consumatorii din apropiere

Prima companie care a intrat în marketplace-ul din aplicaţia Beez este Elit, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa mezelurilor.

Vasile Tamaş, CEO al Beez: Ne dorim să venim şi în sprijinul producătorilor locali, digitalizându-le canalele de distribuţie

Vasile Tamaş, CEO al Beez: Ne dorim să venim şi în sprijinul producătorilor locali, digitalizându-le canalele de distribuţie


Beez, start-up-ul local care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută utilizatorii să economisească bani atunci când fac cumpărături online, a lansat - în contextul crizei provocate de epidemia de COVID-19 o nouă funcţionalitate în cadrul platformei, care le permite producătorilor să ajungă direct la consumatorii în condiţiile în care numeroase magazine dar şi toate unităţile din industria ospitalităţii sunt închise. „Viziunea noastră este să creăm prima reţea cu acoperire naţională, în care producătorii locali care pot să asigure livrarea produselor lor în zone limitate geografic, respectiv în oraşul unde aceştia produc, să aibă acces la utilizatorii care au nevoie de aceste produse. Un plus al întregului proces de tranzacţionare, în conjunctura data, este faptul că plăţile, respectiv încasările, se fac în siguranţă, cu cardul bancar în aplicaţia Beez“, a declarat Lucian Cramba, director operaţional al Beez.

Prima companie care a intrat în platformă este Elit, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de mezeluri, care a început să preia comenzi de la clienţii finali şi să le livreze prin resurse proprii.

Orice utilizator al aplicaţiei Beez de pe raza municipiului Bucureşti şi a încă 25 de localitati (Cluj, Braşov, Timişoara, Craiova, Sibiu, Constanţa) are posibilitatea să comande de la Elit produse alimentare pe bază de carne sau vegetariene. Livrările sunt realizate în 24 de ore.

“Încheierea acestui gen de parteneriate şi adăugarea unei verticale cu care nu suntem obişnuiţi a fost o mare provocare pentru echipă. (…) Ne dorim să venim şi în sprijinul producătorilor locali, digitalizându-le canalele de distribuţie şi ajutându-i în această perioadă în care mobilitatea populaţiei a scăzut drastic, să ajungă în faţa consumatorilor”, a declarat Vasile Tamaş, CEO al Beez.

Start-up-ul are în plan să înroleze şi alţi parteneri, oferindu-le posibilitatea să listeze produse alimentare, să se implice în preluarea şi încasarea comenzilor, ulterior plătindu-le “imediat” banii încasaţi direct în contul bancar.

Beez a primit până acum finanţări în valoarea totală de 1,6 milioane euro, din care cea mai mare sumă, de 1,2 milioane euro, a fost primită recent de la ROCA X, fondul de investiţii Gapminder şi încă un investitor privat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO