Business Hi-Tech

Start-up-ul de curierat rapid BeeFast a închis 2021 cu afaceri de 650.000 euro, dublu faţă de anul precedent. Compania vrea să atragă noi investiţii pentru accelerarea evoluţiei

Start-up-ul de curierat rapid BeeFast a închis 2021 cu...

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.02.2022, 12:56 118

Start-up-ul local BeeFast, care a dezvoltat în 2019 o platformă de curierat ultrarapid şi ulterior servicii de integrare digitală pentru businessuri offline, a înregistrat afaceri  de 650.000 de euro la finalul anului 2021, dublu comparativ cu anul precedent, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

De asemenea, la finalul anului trecut, media comenzilor a depăşit pragul de 600/zi, aproape dublu faţă de finalul lui 2020. Iar  la nivelul întregului an, media a fost de 450 de comenzi livrate zilnic, cu un total de peste 170.000 de comenzi livrate pe parcursul întregului an. 

Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clienţilor BeeFast au fost HoReCa, florării, magazine din zona de retail şi big retail, dark stores. 

,,HoReCa rămâne cel mai activ domeniu atunci când vorbim de necesitatea livrărilor rapide, însă strategia noastră a fost să echilibrăm proporţia clienţilor din acest segment cu restul clienţilor, mai ales cei din zona de retail, precum Flanco, Auchan, KooKoo Grocery sau alţi parteneri similari”, a spus Cristian Grozea, CEO şi fondator BeeFast.

În ultimul trimestru al anului 2021, start-up-ul  BeeFast s-a extins şi în Braşov, unde numărul clienţilor creşte semnificativ de la lună la lună. Cele mai active domenii în Braşov sunt HoReCa, big retail şi florăriile. 

Fondatorul start-up-ului a mai transmis că tendinţele arată că tot mai multe magazine din zona de retail îşi vor consolida prezenţa în online, chiar dacă offline-ul generează vânzări considerabile în prezent. 

,,Consumatorul român se îndreaptă tot mai mult către Q-commerce, dorind să acceseze produse şi servicii cât mai rapid. Astfel, BeeFast, cu timpii săi medii de livrare de 55 de minute în Bucureşti şi 35 de minute în Braşov, devine un partener strategic pentru retailerii care mizează pe proximitate, dar şi pe o experienţă premium pentru clienţi. De asemenea, ascensiunea retailerilor de tip dark stores este evidentă şi constantă, iar piaţa de curierat ultra-rapid vine în întâmpinarea dezvoltării acestor tendinţe naturale ale pieţei”, a mai spus Cristian Grozea. 

Pentru anul 2022, BeeFast îşi propune să atragă noi investiţii, astfel încât să poată accelera evoluţia start-upului atât din punct de vedere operaţional, cât şi din punct de vedere al ariei de acoperire. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO