Business Hi-Tech

Start-up-ul easySales integrează accesul la platformele Gomag, Vivre Bulgaria şi Ungaria şi are planuri de continuare a extinderii pe platforme precum eBay, VTEX şi Doraly

Start-up-ul easySales integrează accesul la platformele...

Autor: Alexandra Cepăreanu, Adrian Seceleanu

30.09.2021, 00:00 263

Start-up-ul local easySales, care a creat o platformă de automatizare şi centralizare a activităţilor de e-commerce, anunţă finalizarea procesului de integrare cu platforma românească Gomag, dar şi cu platformele retailerului online de mobilă şi decoraţiuni Vivre Bulgaria şi Ungaria, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. „Includem platforma Gomag ca nou mediu în care magazinele online îşi pot creşte afacerile, alături de Vivre Bulgaria şi Ungaria şi, în acelaşi timp, lucrăm la noi integrări importante, internaţionale şi locale, precum eBay, VTEX şi Doraly”, a spus Ciprian Cazacu, CEO şi cofondator al easySales.

În prezent, easySales înregistrează peste 2.000 de utilizatori şi depăşeşte 160 milioane de euro în valoare a comenzilor procesate şi 900.000 de facturi generate, potrivit reprezentanţilor start-up-ului lansat în aprilie 2019. Recent, easySales a integrat şi accesul la platforma Vivre România, pentru comercianţii care vor să îşi diversifice distribuţia şi să aibă acces la nouă pieţe importante din regiune. De asemenea, Gomag, platformă locală de e-commerce locală, găzduieşte aproximativ 2.250 de magazine online, cărora le oferă soluţia tehnică necesară pentru deschiderea, lansarea şi creşterea businessului, pe baza unui abonament lunar sau anual. 

„Integrarea cu easySales reprezintă un parteneriat care ne permite să oferim clienţilor posibilitatea de a-şi comercializa produsele cu uşurinţă în marketplace-uri şi de a gestiona unitar comenzile care vin din marketplace-uri, respectiv din site-ul propriu”, a spus Cosmin Dărăban, CEO şi co-fondator al Gomag.

Potrivit studiilor realizate pe baza de clienţi, 73% dintre utilizatorii serviciilor easySales au înregistrat creşteri ale vânzărilor încă din primele trei luni de activitate pe platformă. Mai mult, 91% dintre utilizatori derulează acelaşi volum de activităţi zilnice ca şi înainte de intrarea în sistemul easySales, dar în doar 30% din timpul alocat anterior, au mai transmis reprezentanţii easySales.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO