Business Hi-Tech

Start-up-ul Feexers: Am înregistrat câteva sute de comenzi, cu o valoare medie de peste 200 de lei

Start-up-ul Feexers: Am înregistrat câteva sute de...

Autor: Adrian Seceleanu

26.05.2020, 00:00 967

Start-up-ul local Feexers, o aplicaţie mobilă care pune în legătură clienţii cu diverşi furnizori verificaţi de servicii de îngrijire personală şi de întreţinere a locuinţei (electricieni, instalatori, zugravi, cosmeticieni etc.), a înregistrat în perioada 15 martie - 14 mai aproape 200 de comenzi pentru servicii, cu o valoare medie de peste 200 de lei, conform datelor companiei.

„Dacă înaintea izolării, aplicaţia înregistra doar 27% urgenţe, după instaurarea stării de urgenţă procentul lucrărilor urgente a urcat la peste 70%, pe primul loc situându-se instalaţiile sanitare, pe locul 2 cele electrice şi pe locul 3 amenajările interioare. S-a constatat şi o dublare, per total, a numărului de reparaţii de instalaţii sanitare, posibil datorată utilizării mult mai intense a acestora în această perioadă”, conform datelor companiei.

„Comportamentul oamenilor s-a modificat considerabil: perioada preferată de executare a reparaţiilor s-a mutat în prima parte a zilei (50% în intervalul 8.00-10.00 dimineaţă, 18% în perioada 10.00-12.00); bărbaţii s-au arătat mult mai implicaţi şi au generat peste 60% din lucrări în condiţiile în care, înaintea instaurării izolării la domiciliu, femeile şi bărbaţii erau pe picior de egalitate; dacă înainte de izolare peste 40% din reparaţii se făceau în sedii de firme, acestea au scăzut acum sub 10%; concentrarea cererilor, de obicei din nordul Bucureştiului, s-a diluat în mod uniform către toate cartierele”. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO