Business Hi-Tech

Start-up-ul Flaminjoy, fost ProductLead: Ne pregătim pentru finanţarea de serie A. Businessul este evaluat la 10 mil. euro

Start-up-ul Flaminjoy, fost ProductLead: Ne pregătim...

Autor: Ioana Nita

03.10.2022, 00:00 367

Start-up-ul local Flaminjoy, fost ProductLead, care a dezvoltat o platformă software pentru eficientizarea proceselor de marketing al unui brand, se află în prezent în pregătire pentru o nouă rundă de investiţii, de serie A, businessul fiind evaluat la circa 10 milioane de euro, potrivit lui Mihai Bocai, cofondator şi CEO al companiei. Până în prezent, investiţiile atrase de Flaminjoy se situează la peste 700.000 euro, conform datelor publice.

“Avem un business care se pregăteşte pentru seria A în momentul acesta, evalurea fiind în jurul a 10 milioane de euro.În total suntem o echipă de 23 de oameni”, a spus Mihai Bocai, cofondator şi CEO al Flaminjoy, în cadrul unui eveniment organizat de acceleratorul InnovX-BCR în parteneriat cu Facultatea de Administrare a Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ), care face parte din Academia de Studii Economice (ASE) Bucureşti. InnovX este partener al FABIX pentru lansarea unui master în antreprenoriat, la care contribuie cu content (workshops), parteneri din ecosistemul InnovX şi organizarea de evenimente.

Înfiinţată în 2017, compania Techinfluence SRL, care administrează platforma Flaminjoy, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,8 mil. lei, în creştere cu circa 73% faţă de 2020, şi o pierdere netă de aprox. 851.000 lei, comparativ cu un profit net de peste 66.000 lei în primul an de pandemie.

Platforma Flaminjoy se adresează atât brandurilor, cât şi creatorilor de conţinut, punând la dispoziţie instrumente specifice care determină asocierile între brand şi influenceri pe baza performanţei lor reale în campanii şi în fluxurile reale de vânzare. Prin utilizarea tehnologiei Flaminjoy, un brand generează conţinut de 15x ori mai rapid prin influenceri, creează vizualuri la o fracţiune de cost, obţinând o rată de conversie mai mare cu 60% şi un CTR (click-through rate) de până la 13x faţă de metodele clasice, susţin reprezentanţii start-up-ului. În prezent, Flaminjoy are în aplicaţia mobilă Amplifame peste 6.000 de creatori de conţinut înregistraţi.

Din portofoliul de clienţi ai start-up-ului Flaminjoy fac parte Avon, L’Oreal, Unilever, Oriflame, Profi, Loncolor, Morphy Richards, Solo, Peater, Zdrovit, MegaMall, Nestle, VGeneration, Sabon, XpertBeauty, Answear, Sano, Eyerim, Ivatherm, NeaKaisa, Lensa, în timp ce Vtex, Meta, Tiktok, Sportal şi Ringier sunt parteneri strategici ai companiei în procesul de dezvoltare a platformei.


 

 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO