Business Hi-Tech

Start-up-ul Hunch din Serbia, care a dezvoltat o soluţie axată pe inteligenţa creativă pentru specialiştii din marketing, va lansa o campanie privată de investiţii de Seria A şi o campanie publică de finanţare pe platforma SeedBlink

Start-up-ul Hunch din Serbia, care a dezvoltat o soluţie...

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.02.2022, 16:46 55

Hunch, un start-up din Serbia care a dezvoltat o platformă de automatizare axată pe inteligenţa creativă ce ajută specialiştii în marketing să se concentreze pe scalare, va lansa o campanie privată pentru o rundă de investiţii de Seria A pe 15 februarie, ce va fi urmată de o campanie publică ce va fi deschsă pe 22 februarie pe platforma SeedBlink, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii SeedBlink.

Start-up-ul Hunch, înfiinţat în 2016, colaborează cu branduri globale şi echipe de marketing de performanţă pentru a genera în mod constant eficienţă operaţională, creşterea veniturilor şi accelerarea iniţiativelor de go-to-market.

„Compania are o bază globală de clienţi, inclusiv branduri consacrate şi scale-up-uri, precum Gorillaz, Decathlon, Herschel, Qatar Airways. (...) Compania are o echipă executivă puternică, cu experienţă relevantă în marketing şi design grafic.”

De asemenea, start-up-ul este susţinut de South Central Ventures şi un VC important din regiune (Due Diligence în curs), au mai transmis reprezentanţii SeedBlink.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO