Business Hi-Tech

Start-up-ul Konvi, platformă ce permite deţinerea parţială a bunurilor de lux, a ridicat o finanţare în valoare de circa 900.000 de euro

Ioana Surdu-Bob, cofondator şi CEO al Konvi

Ioana Surdu-Bob, cofondator şi CEO al Konvi

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.03.2022, 14:13 199

Start-up-ul Konvi, care a dezvoltat o platformă ce permite tranzacţionarea şi deţinerea parţială a bunurilor de lux, precum ceasuri, vinuri sau obiecte de artă, lansată la începutul anului 2021, a ridicat o finanţare pre-seed în valoare de aproximativ 900.000 de euro, pentru a face accesibile activele alternative în zona de retail, potrivit unui anunţ publicat de companie pe pagina personală de LinkedIn.

Printre investitorii care au „pariat” pe Konvi se numără jucătorul american APX dar şi investitori angels, inclusiv directori din cadrul unor giganţi cunoscuţi în industria tech, precum Snap şi Shopify.

„Suntem încântaţi să ne alăturăm echipei Konvi pe drumul lor spre a deveni platforma de investiţii alternative pan-europeană. Konvi deschide clase de active tradiţionale exclusive pentru investitorul de retail. Intrăm într-o nouă eră în spaţiul investiţional”, a spus Jörg Rheinboldt, CEO-ul APX.

Start-up-ul Konvi, cu sediul la Berlin, a fost lansat în 2021 de o echipă formată din trei fondatori: românca Ioana Surdu-Bob, Lena Sonnen şi Eran Peer.

În toamna anului trecut, Ioana Surdu-Bob, cofondator şi CEO al Konvi, a povestit în cadrul emisiunii ZF IT Generation, realizată de ZF, despre start-up-ul dezvoltat şi planurile pe termen scurt, mediu şi lung.

La acel moment, start-up-ul se pregătea să atragă o investiţie de peste 400.000 de euro, adică jumătate din suma atrasă în prezent.  

De asemenea, investitorii în Konvi consideră că, având în vedere volatilitatea actuală a pieţelor financiare, investitorii caută să investească în active alternative care au o corelaţie scăzută cu activele principale.

„A fost o decizie uşoară să investestim în Konvi. Ei au construit o platformă centrată pe utilizator, care democratizează investiţiile în active alternative de mare valoare într-o manieră aprobată şi reglementată. Când vă gândiţi la câte clase diferite de active fizice se poate extinde acest lucru, să nu mai vorbim apoi de adăugarea bunurilor virtuale (NFT), deci dimensiunea lor potenţială a pieţei este incredibil de interesantă”, a spus Claire Valoti, reprezentant al companiei Snap Inc.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO