Business Hi-Tech

Start-up-ul local MERO: Am ajuns la un portofoliu de peste 1.000 de saloane de înfrumuseţare

Elena Filip, partener şi director de marketing în cadrul MERO

Elena Filip, partener şi director de marketing în cadrul MERO

Autor: Ioana Nita

29.11.2021, 00:00 130

Start-up-ul local MERO (fost Nova Booker), care vrea să devină un „Booking.com“ în ceea ce înseamnă programări online la saloanele de înfrumuseţare, a ajuns în prezent la un portofoliu de peste 1.000 de clienţi B2B şi la peste un milion de programări realizate prin intermediul platformei de la începutul acestui an. Creşterea a fost accelerată de runda de investiţie obţinută recent - 300.000 euro de la Founders Bridge, numărul de saloane care folosesc aplicaţia MERO dublându-se doar în ultimele trei luni.

„1.000 de afaceri şi sute de mii de rezervări înseamnă timp preţios câştigat de clienţii saloanelor de înfrumuseţare. Suntem o comunitate în plină creştere şi ne bucurăm să fim interfaţa între afacerile din domeniul înfrumuseţării şi clienţi. Tehnologia este oportunitatea noastră în aceşti ani. Nu ne oprim aici, continuăm extinderea reţelei noastre în toată ţara şi dincolo de graniţele ei”, a  declarat Elena Filip, partener şi director de marketing în cadrul MERO. Digitalizarea poate contribui semnificativ la creşterea industriei facilitând accesul clienţilor la saloanele aflate în proximitate, implicit la susţinerea acestor afaceri, aşa cum arată datele Patronatului Antreprenorilor din Industria Înfrumuseţării (PADIR).

„Conectarea şi digitalizarea sunt coordonate pe care industria noastră se poate dezvolta cu succes. Tehnologia dă o şansă afacerilor să crească în contextul provocărilor aduse de pandemie. Acestea pot avea o afacere deschisă 24 de ore din 24 către clienţi. PADIR a oferit, alături de CONAF şi Google, membrilor săi cursuri gratuite de dezvoltare a competenţelor digitale”, este de părere Corina Munteanu, preşedinte, PADIR. 

Platforma MERO a atras de curând o investiţie de 300.000 de euro din partea fondului Founders Bridge, cunoscut pentru susţinerea mediului antreprenorial local şi implicarea în dezvoltarea afacerilor finanţate. MERO este cea mai populară platformă de programări pentru industria de înfrumuseţare din România şi are în spate o echipă formată din 12 specialişti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO