Business Hi-Tech

Start-up-ul MOCAPP, care a dezvoltat o platformă de marketing, a lansat o nouă soluţie tech validată de peste 100 de magazine online din şase ţări, inclusiv România. „Anul acesta ţintim toată piaţa europeană cu noua aplicaţie”

Start-up-ul MOCAPP, care a dezvoltat o platformă de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.04.2022, 18:07 1476

Start-up-ul local MOCAPP, care a dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi brandurile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, anunţă lansarea unei noi soluţii tech adresată jucătorilor din eCommerce din piaţa internaţională, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Astfel, aplicaţia L!NK, dezvoltată în urma unei investiţii de 120.000 de euro, foloseşte un algoritm unic, care scanează în mod anonim bazele de clienţi ale magazinelor online şi le permite acestora să descopere care dintre clienţii lor sunt populari în Social Media şi pot fi implicaţi în campanii de promovare, loializare, afiliere sau vânzări.

„În 2021 ne-a făcut debutul pe pieţele din Spania, Polonia, Cehia şi Bulgaria, iar anul acesta ţintim toată piaţa europeană cu ajutorul acestei noi aplicaţii. L!NK este un produs de tehnologie bazat pe o cercetare complexă a trendurilor globale şi a comportamentului consumatorilor digitali şi aduce echipelor de marketing puterea să îşi crească impactul campaniilor de vânzări, să atragă noi clienţi şi să îmbunătăţească nivelul de încredere în brand, indiferent de localizarea geografică a consumatorilor sau de dimensiunea bazelor de date”, spune Florin Grozea, manager al MOCAPP.

De asemenea, versiunea de start a aplicaţiei L!NK a fost deja validată de peste 100 de magazine online din Marea Britanie, Italia, Brazilia, Canada, Statele Unite ale Americii şi România, care au instalat-o în primele săptămâni de la lansare.

Astfel, cu aplicaţia instalată în panoul de control al magazinului online, brandurile pot identifica şi monitoriza care dintre clienţii lor sunt influenţi în Social Media şi pot deveni ambasadori cu credibilitate şi impact.

„Algoritmul proprietar L!NK este unic în Europa şi are potenţial de înregistrare ca patent internaţional. Software-ul agregă în timp real date complexe, le analizează şi divizează detaliile despre fiecare client în 40 de puncte de analiză, pentru a compune un sistem de scoring care în acest moment are o acurateţe de peste 98%. Procentul creşte pe măsură ce algoritmul scanează mai multe date şi estimăm că va ajunge la 99,9% după pragul de 1 milion de scanări, pe care îl vom atinge în iunie-iulie 2022”, a spus Cosmin Gheorghilă, Lead Developer în cadrul MOCAPP.

Următorul pas în strategia de creştere a startup-ului este intrarea companiei pe piaţa din Marea Britanie, liderul european în comerţul online, demers pe care intenţionează să îl finanţeze printr-o nouă rundă de investiţii în 2022. Pentru dezvoltarea afacerii, MOCAPP a atras, în ultimii doi ani, peste 600.000 de euro de la investitori privaţi, inclusiv de la Roca X şi Netopia, în mai multe runde de finanţare.

Anul trecut, MOCAPP a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 200.000 euro, iar platforma a rulat campanii în valoare de 470.000 euro. Tot în 2021, numărul influencerilor prezenţi în MOCAPP a depăşit 1.000 de nume din nouă ţări.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO