Business Hi-Tech

Start-up-ul de origine spaniolă Glovo, prezent şi în România, a primit o finanţare de 450 milioane de euro în runda din seria F: „Investim în extinderea pe cele 20 de pieţe pe care suntem prezenţi şi în dezvoltarea diviziei de Q-commerce”

Start-up-ul de origine spaniolă Glovo, prezent şi în...

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.04.2021, 12:00 3210

Glovo, platfroma spaniolă care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, a obţinut 450 milioane de euro (530 milioane dolari) în runda de finanţare din seria F condusă de managerii de investiţii din New York, Lugard Road Capital - fond global de investiţii axat în principal pe companiile publice şi private din sectoarele internet, software, consumatori şi tehnologie - şi Grupul Luxor Capital - fond de investiţii creat în 2002 -.

„În ultimele luni, am crescut foarte rapid, dar viziunea noastră rămâne neschimbată. Această investiţie ne va permite să ne dublăm prezenţa pe pieţele noastre de bază, să ne accelerăm poziţia de lider şi să continuăm extinderea diviziei Q-Commerce, precum şi să aducem inovaţii ofertei noastre din mai multe categorii pentru a oferi mai multe opţiuni clienţilor”, a spus Oscar Pierre, Co-fondator şi CEO Glovo.

Compania va investi în extinderea sa în cele 20 de pieţe în care operează în prezent. Glovo se va concentra pe creşterea diviziei Q-Commerce, care reprezintă o parte semnificativă a angajamentului său strategic pentru livrările din mai multe categorii”, au transmis reprezentanţii.

„Investiţia în Glovo reflectă angajamentul faţă de o companie şi o echipă de conducere care continuă să inoveze şi să dezvolte zona de livrare la cerere. În calitate de investitor pe termen lung în Glovo, suntem încântaţi să observăm cum compania continuă să-şi încânte clienţii prin oferta unică din mai multe categorii, în mijlocul unei oportunităţi enorme de piaţă atât în zonele existente, cât şi în cele noi", a adăugat Jonathan Green, Fondator şi Portfolio Manager Lugard Road Capital.

La începutul anului 2021, Glovo a anunţat un parteneriat în valoare de 100 milioane de euro cu compania imobiliară elveţiană Stoneweg pentru a-şi dezvolta reţeaua de dark stores, precum şi angajarea noului CTO, Narek Verdian, care a ocupat şi poziţia de Vice-President of Engineering la American Express.

„Verdian va supraveghea creşterea echipei de ingineri de la 300 la 500 la sediul central al Glovo din Barcelona şi în centrele sale tehnologice din Madrid şi Varşovia.”

La nivel local, Glovo are peste 13.000 de curieri înscrişi pe platformă.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO