Business Hi-Tech

Start-up-ul Retargeting.biz şi-a triplat numărul de clienţi în 2017 şi a avut venituri de 1,7 mil. lei

Rareş Bănescu, Retargeting.biz şi LoveAds: O agenţie de marketing nu necesită neapărat o investiţie mare, ci necesită un capital uman foarte bine pregătit. Investiţia iniţială în LoveAds a fost de circa 100.000 euro, reprezentând cheltuielile pentru primele luni de funcţionare.

Rareş Bănescu, Retargeting.biz şi LoveAds: O agenţie de marketing nu necesită neapărat o investiţie mare, ci necesită un capital uman foarte bine pregătit. Investiţia iniţială în LoveAds a fost de circa 100.000 euro, reprezentând cheltuielile pentru primele luni de funcţionare.

Autor: Ioana Nita

17.08.2018, 00:05 496

„În primele şase luni ale anului 2018 avem deja 2,3 milioane lei. Ţinta noastră este triplarea cifrei de afacei de la an la an.“

Start-up-ul local Retargeting.biz, care le oferă comercianţilor online o soluţie software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, a înregistrat anul trecut venituri de 1,7 milioane lei, ţinta companiei pentru 2018 fiind de triplare a businessului.

„Am închis anul 2017 cu 1,7 milioane lei, iar în primele şase luni ale anului 2018 avem deja 2,3 milioane lei. Ţinta noastră este triplarea cifrei de afacei de la an la an. Creşterea se bazează pe achiziţia de clienţi noi, pe deschiderea de pieţe noi, dar şi pe dezvoltarea de funcţionalităţi noi”, a declarat Rareş Bănescu, fondatorul Retargeting.biz, căruia i s-a alăturat ulterior şi antreprenorul local Mugur Frunzetti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO