Business Hi-Tech

Start-up-ul românesc de ceasuri Peren a strâns bani pentru un nou model

Start-up-ul românesc de ceasuri Peren a strâns bani...

Autor: Ioana Nita

22.04.2016, 07:00 1884
Peren, start-up-ul de ceasuri înfiinţat în urmă cu doi ani de Andrei Bica-Popi, a reuşit să atragă o finanţare de peste 40.000 de dolari canadieni (circa125.000 lei) în cadrul celei de-a doua campa­nii derulate pe platforma de crowdfunding Kick­star­ter.com, depăşind astfel suma cerută iniţial - 25.000 de dolari canadieni. Campania este dedicată noului model de ceas Peren numit - Son of the Dragon.
 
„În această nouă campanie am introdus pe piaţă un nou model unicat. Dacă modelul precedent avea un design generic asemănător cu cel al multor alte ceasuri, modelul nou introdus în acest an are un design distinctiv inspirat din mitologia şi arhitectura Transilvaniei. Ceasul Peren Son of the Dragon încorporează o particula­rita­te unică - luna sângerie dispusă deasupra orei 6 care este complet funcţio­nală şi exem­plifică fazele lunii“, a spus Andrei Bica-Popi, fondator şi CEO al Peren Watches. Până ieri după-amiază pro­iectul Peren Son of The Dragon avea 119 susţinători care au optat pentru unul din cele peste 20 de pachete oferite la preţuri cuprinse între 300 şi 2.000 dolari canadieni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO