Business Hi-Tech

Start-up-ul românesc UiPath: În 4-5 ani vrem să ajungem la venituri de 100 milioane de dolari

Vlad Ionescu, director de marketing în cadrul UIPath: „La noi o vânzare începe de la 50.000 de euro şi poate ajunge până la un milion de euro, modelul de subscripţie fiind anual”

Vlad Ionescu, director de marketing în cadrul UIPath: „La noi o vânzare începe de la 50.000 de euro şi poate ajunge până la un milion de euro, modelul de subscripţie fiind anual”

Autor: Ioana Nita

16.12.2016, 00:05 1317
UiPath, start-up local specializat în soluţii software de automatizare a proceselor repetitive din diferite industrii, are în plan să ajungă în următorii 4-5 ani la venituri de 100 milioane de dolari, în condiţiile în care compania a înregistrat în ultimii doi ani creşteri cuprinse între 100 şi 400%, atrăgând până acum inclusiv investiţii străine de 1,5 milioane de dolari. 

„Anul acesta ne aş­tep­tăm să încheiem cu în­casări de 6 milioane de dolari. În 2015 am avut venituri totale de 1,2 mi­lioane de dolari, iar în anul anterior 500.000 de dolari”, a declarat Vlad Io­nescu, director de marketing în cadrul UiPath, adăugând că la jumătatea anului viitor estimează că va ajunge la afaceri de 10 milioane de dolari.

Odată ce UiPath va atinge venituri de 100 milioane de dolari pe an, compania ar trebui să atingă şi o evaluare de un miliard de euro, susţine el. Ionescu se declară încrezător că start-up-ul pe care îl reprezintă poate atinge această evaluare la care nu au ajuns încă jucători consacraţi de pe piaţa locală printre care se numără spre exemplu eMag, cel mai mare retailer online din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO