Business Hi-Tech

Start-up-ul Smarthuts, ce facilitează digitalizarea IMM-urilor din segmentul serviciilor în teren, vrea să atragă o investiţie de 140.000 euro pentru a se extinde în Europa Centrală şi de Est, Marea Britanie şi ţările nordice

Start-up-ul Smarthuts, ce facilitează digitalizarea...

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.11.2021, 15:30 73

Start-up-ul românesc Smarthuts, care a dezvoltat o soluţie software ce permite administrarea sarcinilor angajaţilor din teren sau colaboratorilor şi optimizarea resurselor şi proceselor din companiile mici şi mijlocii, vrea să ridice o finanţare de 140.000 de euro, din care 100.000 vor fi atraşi printr-o campanie deschisă pe platforma online de investiţii adresată ecosistemului de start-up-uri de tehnologie SeedBlink, iar 40.000 de euro reprezintă o co-investiţie de la business angels - Liviu Munteanu, Partener Founders Bridge (Lead Investor - follow-on); Mihai Guran, VP TechAngels; Ştefan Botezatu, Managing Partner act Botezatu Estrade Partners, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii platformei SeedBlink.

„Compania se află în stadii avansate de încheiere a parteneriatelor cu doi jucători globali din sectorul integrării IT pentru a distribui Smarthuts în regiunile EMEA şi APAC. De asemenea, compania este susţinută de investitori angels cu peste 15 ani de experienţă în antreprenoriat, vânzări software şi juridic.”

Investiţia va susţine extinderea prezenţei companiei româneşti în Europa Centrală şi de Est, Marea Britanie şi ţările nordice şi dezvoltarea echipelor de marketing şi vânzări, până în iunie 2022.

Soluţia software, lansată în ianuarie 2020, înregistrează în prezent peste 2.000 de utilizatori, clienţii raportând o creştere a veniturilor între 5% şi 15% după 6 luni de utilizare a soluţiei Smarthuts.

„Smarthuts este o soluţie software uşor de implementat CMMS (Computerized Maintenance Management Software), concepută şi dezvoltată special pentru companiile mici şi mijlocii FSM (Field Service Management). Soluţia îmbină funcţionalitatea low-code şi nevoile unei varietăţi de industrii de servicii. Fluxul de lucru fizic al fiecărei companii poate fi convertit în digital în câteva zile, făcându-l extrem de simplu de implementat”, potrivit reprezentanţilor companiei.

De asemenea, soluţia Smarthuts este concepută pentru companiile care au între 10 şi 250 de angajaţi sau contractori care lucrează pe teren, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul propriul al companiei. În ceea ce priveşte partea de monetizare, companiile care vor să adopte soluţia Smarthuts pot alege între două abonamente – business, care costă 25 de euro pe lună pentru un utilizator sau corporate, ce costă 50 de euro pe lună pentru un utilizator.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO