Business Hi-Tech

Start-up-ul Tokinomo, care ajută retailerii să-şi crească vânzările la raft, a ridicat o rundă de finanţare în valoare de 1,7 mil. dolari. „Ne concentrăm pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine şi extinderea internaţională”

Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo

Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.02.2022, 14:46 100

Startup-ul de tehnologie pentru retaileri Tokinomo a finalizat o rundă de finanţare de tip pre-serie A, în valoare de 1,7 milioane de dolari, ce va fi susţine crearea de noi soluţii şi accelerarea extinderii la nivel global, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învăţat în ultimii doi ani, şi iau în calcul feedback-ul primit de la clienţi. Principalul obiectiv este să aducem pe piaţă produse care să ofere retailerilor şi brandurilor data esenţiale,” a spus Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo.

Investiţia a fost condusă de un grup de angel investors membri ai TechAngels, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures şi Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală. De asemenea, investiţia va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar şi pentru a face angajări la nivel internaţional.

„Compania noastră de retail marketing a fost printre primele care au utilizat şi promovat soluţia Tokinomo. Acum, dorim să le oferim şi mai mult suport printr-o investiţie care să ajute acest start-up inovator să se dezvolte la nivel global,” a spus Ionuţ Valeriu Corniciuc, fondator şi CEO Instore Power Provider (IPP).

Start-up-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.

În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preţ. Cu ajutorul partenerilor locali, roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii în peste 40 de ţări, aproximativ 80% din veniturile start-up-ului fiind realizate în afara României.

„Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient.”

De asemenea, Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă, astfel că mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate, au mai transmis reprezentanţii start-up-ului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO