Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timişoara şi Luxemburg, a început să ofere o soluţie pentru serviciile de relaţii cu clienţii bazată pe Inteligenţa Artificială (AI) pentru Orange Luxembourg, arată un comunicat de presă.
Prin parteneriatul cu acest startup, operatorul de telecomunicaţii şi-a luat angajamentul de a inova în permanenţă, punând la dispoziţie un adevărat laborator pentru dezvoltarea AI.
Soluţia oferită de EmailTree AI scade dramatic timpul de răspuns la e-mail-uri (în medie cu 60%), folosind hiper-automatizarea.
Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informaţiile pentru a înţelege diferitele situaţii şi probleme semnalate şi pregăteşte sugestii de răspunsuri optime şi rapide
Solicitările şi corespondenţa sunt clasificate în funcţie de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relaţii cu clienţii şi de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acţiune şi răspuns dat clienţilor reprezintă o resursă prin care soluţia se perfecţionează folosind procesele de învăţare automată supravegheată şi nesupravegheată.
''Pentru noi, ca startup, parteneriatul cu Orange Luxembourg a fost rampa de lansare ideală. Procesul de adopţie poate reuşi doar atunci când deschizătorii de drumuri se întâlnesc şi construiesc împreună ceea ce numim combinaţia perfectă între oameni şi instrumentele bazate pe AI. Toate acestea în beneficiul clienţilor respectivi. Iar acesta este doar primul pas. Vedem mult interes şi pentru ceea ce va urma şi suntem dornici să ne extindem portofoliul cu noi clienţi vizionari, în România şi la nivel global. România este cunoscută ca un spaţiu în care cele mai noi tehnologii sunt adoptate timpuriu, aşa că vedem extinderea soluţiei noastre pentru România ca pe un pas natural'', a declarat Casius MOREA, CEO al EmailTree.
După această primă experienţă cu Orange, EmailTree poate oferi o soluţie bine conturată şi funcţională altor filiale ale operatorului de telecomunicaţii, prezent în mai mult de 30 de ţări, precum şi oricărei alte companii cu departamente extinse de relaţii cu clienţii din industria bancară, a asigurărilor, utilităţi etc.