Business Hi-Tech

StockBinder, care a dezvoltat o soluţie ce facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, a strâns aproape 200.000 euro prin Ronin. Start-up-ul vizează o finanţare totală de 300.000 de euro şi mai are la dispoziţie şase zile

Ionuţ Farcaş, fondator şi CEO al StockBinder

Ionuţ Farcaş, fondator şi CEO al StockBinder

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.02.2022, 13:56 193

Start-up-ul StockBinder, care a dezvoltat o soluţie ce facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, a strâns aproape 200.000 de euro din suma de 300.000 de euro pe care vrea să o atragă prin platforma Ronin de la investitori, arată informaţiile transmise printr-un comunicat de reprezentanţii companiei. Campania de finanţare de pe Ronin este deschisă până pe 14 februarie, după ce la începutul acestei luni reprezentanţii au extins durata de desfăşurare a strângerii de fonduri.

„StockBinder transferă informaţii, date între magazine online şi furnizorii lor. Practic, obiectivul este să ajutăm la transferul de informaţii despre produse, stoc, preţuri. Astfel, vrem să rezolvăm o problemă reală din piaţă şi anume nevoia de a corela stocurile proprii ale magazinelor cu stocurile furnizorilor sau de a transfera date unitare de la mai mulţi furnizori în platforma lor de ecommerce. Această finanţare ne va ajuta să dezvoltăm funcţionalităţi suplimentare în platformă şi să atragem mai mulţi clienţi la nivel internaţional“, a spus Ionuţ Farcaş, fondatorul şi CEO-ul StockBinder.

Finanţarea de 300.000 de euro va contribui la dezvoltarea integrărilor de tip plug and play cu cele mai importante platforme de ecommerce şi ERP, facilitând astfel magazinelor online şi furnizorilor accesul rapid la ecosistemul StockBinder. De asemenea, prin aceasta finanţare, StockBinder îşi propune să înceapă integrarea furnizorilor din pieţele vecine.

„Am investit şi a doua oară în StockBinder pentru că rezolvă o mare bătaie de cap a multor magazine de e-commerce din România şi din regiune, aceea de a putea "trage" de la furnizori date actuale, precise şi complete despre  produsele vândute”,a spus Marian Şeitan, investitor pentru a doua oară în StockBinder.

Start-up-ul StockBinder creează un ecosistem în care magazinele online şi furnizorii atât din România cât şi la nivel european pot să interacţioneze, să stabilească noi relaţii contractuale şi să transmită informaţii despre cataloage, preţuri şi stocuri în timp real.

În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse, peste 20 de furnizori şi mai multe magazine şi companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achiziţiilor proprii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO