Business Hi-Tech

Studioul polonez de jocuri pe mobil Ten Square Games, care a deschis în 2021 un birou şi în România, 142 mil. euro plăţi din jocuri anul trecut, cu 4% mai mult decât în 2020. Sucursala de la Bucureşti caută să recruteze 9 persoane

Maciej Zużałek, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Ten Square Games.

Maciej Zużałek, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Ten Square Games.

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.04.2022, 11:29 57

Ten Square Games, dezvoltator polonez de jocuri pe mobil care a deschis anul trecut un birou la Bucureşti, a înregistrat aproape 142 milioane de euro plăţi din jocuri la finalul anului trecut, cu aproape 4% mai mult decât în anul 2020, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

Astfel, ponderea plăţilor din jocurile Fishing Clash şi Hunting Clash în rezultatele consolidate ale grupului s-au ridicat la 74%, respectiv 18%. În această perioadă, EBITDA a crescut cu 2%, atingând nivelul de 51 milioane de euro, în timp ce profitul net a ajuns la 31 milioane de euro şi a fost cu 7% mai mic decât în anul precedent.

„(...) Scopul este să devenim o platformă internaţională de jocuri mobile free-to-play, cu un portofoliu cu titluri de clasă mondială în continuă creştere. Ne străduim să realizăm acest lucru prin menţinerea poziţiei de lider în nişa jocurilor în aer liber prin dezvoltarea titlurilor noastre emblematice, Fishing Clash şi Hunting Clash, precum şi prin introducerea sistematică a noilor jocuri pe piaţă”, a spus Maciej Zużałek, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei Ten Square Games.

De asemenea, „normalizarea” post-pandemie a comportamentului consumatorilor şi schimbarea politicii de confidenţialitate a Apple, au făcut ca plăţile pentru titlul Hunting Clash să crească la 25 de milioane de euro anul trecut, de la 3,5 millioane euro în 2020.

„Hunting Clash a avut un succes semnificativ anul trecut. Deschiderea celui de-al doilea titlu la o asemenea scară este o realizare unică în industria noastră, unde puţini dezvoltatori se pot lăuda cu succesul unui produs dublu”, a mai spus Maciej Zużałek.

În continuare, pentru anul în curs, compania are în plan recrutarea, atât pentru birourile din Polonia – de la Varşovia şi Wrocław -, cât şi pentru biroul din Bucureşti – unde are deschise în prezent nouă poziţii, potrivit informaţiilor publicate de reprezentanţi pe site-ul companiei.

„O astfel de creştere dinamică a resurselor umane este un proces care se desfăşoară din 2020, când am implementat o strategie de creştere pe termen lung. Plănuim finalizarea acestuia în lunile următoare, atingând obiectivul ţintă de talent necesar dezvoltării ulterioare a Ten Square Games”, a adăugat Maciej Zużałek.

De asemenea, în continuare compania are în dezvoltare mai multe titluri, iar pentru a-şi diversifica portofoliul, Ten Square Games se concentrează pe extinderea reţelei de studiouri din Polonia şi Europa.

„Anul trecut a fost o perioadă de activităţi sporite în domeniul noilor jocuri. Avem cinci titluri în producţie. Două dintre ele, Undead Clash şi Magical District, sunt în prezent testate pe piaţa din SUA. Un alt titlu, care este un debut pe segmentul jocurilor sportive, se află într-un stadiu avansat înainte de soft-launch, iar unul dintre cele două proiecte ale studioului din Varşovia îşi propune să consolideze poziţia TSG în rândul titlurilor legate de pescuit”, a spus Wojciech Gattner, şeful Strategiei de Produs la Ten Square Games.

În prezent, TSG deţine mai multe birouri la nivel internaţional, iar în cadrul grupului lucrează aproximativ 500 de angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO