Business Hi-Tech

Studiu: 1 din 2 români intenţionează să cumpere de Black Friday. Televizoarele şi electrocasnicele, cele mai căutate produse

Studiu: 1 din 2 români intenţionează să cumpere de...

Autor: Cristina Bellu

15.11.2018, 14:28 105

Nouă din zece români au auzit de Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, iar numărul celor care doresc să cumpere cel puţin un produs la reduceri este în creştere, potrivit unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România.

Astfel, 51% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere cel puţin un produs de Black Friday, datele studiului indicând un interes în creştere pentru televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile şi articole din gama home&deco.

„Evenimentul Black Friday este tot mai popular în România, iar ofertele disponibile pe piaţă atrag din ce în ce mai mulţi clienţi. Atât notorietatea, cât şi intenţia de cumpărare sunt în creştere faţă de anul trecut, ceea ce reprezintă o confirmare a eforturilor depuse de retaileri în această direcţie”, spune Pepa Adriana Gheară, Senior Client Service Executive Kantar Millward Brown România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO