• Leu / EUR4.7556
  • Leu / GBP5.5125
  • Leu / USD4.2732
Business Hi-Tech

Studiu al IAB şi PwC: bugetele alocate în 2018 pentru reclamele afişate pe mobil le-au depăşit pe cele dedicate pentru desktopuri

Studiu al IAB şi PwC: bugetele alocate în 2018 pentru reclamele afişate pe mobil le-au depăşit pe cele dedicate pentru desktopuri

Autor: Adrian Seceleanu

18 iul 2019 14

Valoarea pieţei de publicitate online măsurate de IAB şi PWC, care surprinde parţial banii făcuţi de Google şi Facebook în România, a fost de 272 mil. lei, în creştere cu 22%.

Bugetele de publicitate pentru afişarea de mesaje promoţionale pe smartphone-uri şi tablete au crescut în 2018 mai repede decât cele dedicate utilizatorilor care folosesc PC-uri desktop şi au avut la nivelul întregului an o pondere mai mare în suma totală, potrivit unui studiu realizat de către IAB România - o asociaţie care reuneşte agenţii şi regii de publicitate pe internet - şi compania de audit consultanţă PwC România.

„În semestrul al doilea, segmentul mobil a înregistrat rate de creştere semestriale mai mari decât cel desktop şi reprezintă 55% din totalul bugetelor investite. Per ansamblul anului 2018, segmentul mobil a înregistrat o creştere de 35% (faţă de 2017) şi a depăşit segmentul desktop. Această tendinţă este înregistrată şi la nivel europeană, conform datelor IAB.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7556
Diferență: 0,1769
Ieri: 4.7550
Azi: 4.2732
Diferență: -1,2388
Ieri: 4.2719
Azi: 5.5125
Diferență: 3,5795
Ieri: 5.5278
Azi: 4.3243
Diferență: -0,6867
Ieri: 4.3002