Business Hi-Tech

Studiu: Circa 13% din românii care au iPhone, din mediul urban, au aplicaţia Clubhouse, adică 74.175 utilizatori. Numărul lor se va dubla probabil în viitorul apropiat

Studiu: Circa 13% din românii care au iPhone, din mediul...

Autor: Roxana Rosu

25.02.2021, 15:32 236

Noul fenomen Clubhouse, aplicaţie de social networking bazată pe audio-chat, a atras într-un an peste 2 milioane de utilizatori din întreaga lume, în timp ce în România sunt circa 74.000 de utilizatori, adică 13% dintre persoanele din mediul urban care au un Iphone, arată o analiză realizată de Digitas România şi Publicis Media.

Fondată în martie 2020, aplicaţia a “explodat” abia în februarie 2021, momentul în care Elon Musk a găzduit pe Clubhouse audio-chat-ul cu Vlad Tenev, CEO Robinhood. Evenimentul a maximizat limitele spaţiului de conversaţie al aplicaţiei şi a fost transmis în direct pe YouTube. Evenimentul a propulsat Clubhouse în chart-urile de startup şi a declanşat o adevărată luptă pentru invitaţii.

În decembrie 2020, aplicatia a fost evaluată la aproape 100 milioane de dolari ca, mai apoi, pe 21 ianuarie 2021, să ajungă la un miliard de dolari americani. După fondurile atrase de la lansarea sa, Clubhouse este considerat un Unicorn startup, precum Airbnb, Uber şi SpaceX.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO