Subsidiara locală a companiei suedeze Ericsson, unul dintre cei mai mari producători globali de echipamente şi furnizori de servicii pentru operatorii de comunicaţii, a înregistrat în 2021 un profit net de 21,7 mil. lei, mai mare cu 45% faţă de anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Cifra de afaceri a companiei a urcat mai încet, cu 9%, la 857,4 mil. lei, în timp ce numărul mediu de angajaţi a fost de 2.719, faţă de 2.699 în anul precedent.
Compania a raportat recent că echipa din centrul său de servicii, ale cărui operaţiuni sunt înglobate în aceeaşi companie, a ajuns la 2.100 de oameni, la 15 ani de la deschiderea acestei linii de business în Bucureşti. Aceşti specialişti deservesc 52 de clienţi din mai bine de 15 ţări la nivel global. Principalele activităţi ale echipei Centrului Global de Servicii din România vizează operarea reţelelor de telecomunicaţii, servicii IoT şi de broadcasting, servicii IT şi dezvoltare de aplicaţii, cu scopul de a asigura funcţionarea unui număr de 300 de milioane de abonamente de servicii de telecomunicaţii, din întreaga lume.