Business Hi-Tech

Supermarketul online Sezamo: 15% dintre clienţi au ales plata în numerar după introducerea opţiunii în luna decembrie

Tomás Chadzivasilis, chief executive officer în cadrul Sezamo România

Tomás Chadzivasilis, chief executive officer în cadrul Sezamo România

Autor: Ioana Nita

09.01.2023, 13:00 391

Sezamo, supermarketul online care parte a grupul ceh Rohlik, a introdus pe 19 decembrie 2022 şi varianta de plată în numerar a comenzilor, iar până în prezent 15% dinte clienţi au optat pentru această modalitate de plată. România, unde Sezamo s-a lansat oficial în toamna anului trecut, este a treia ţară în care grupul Rohlik introduce această opţiune de plată, după Cehia şi Ungaria.

„Chiar dacă majoritatea clienţilor noştri aleg plata cu cardul, atât din comoditate, cât şi pentru siguranţă, înţelegem că sunt români care încă utilizează plăţile în numerar şi ne-am dorit să le oferim şi această posibilitate. De când am introdus alternativa de plată şi până în prezent, 15% dintre clienţi au optat pentru plata în numerar la curier, majoritatea dintre ei fiind din Bucureşti”, a declarat Magda Costache, Chief Financial Officer în cadrul Sezamo România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO