Business Hi-Tech

Sustainalytics: Numărul de clienţi noi atraşi a crescut cu 35% după implementarea unei soluţii CRM în cloud

Sustainalytics: Numărul de clienţi noi atraşi a...

Autor: Ioana Nita

27.06.2016, 00:05 847

Sustainalytics, companie specia­li­za­tă în cercetare şi consultanţă în domeniul sus­tenabilităţii al cărei sediu central este în Amsterdam, a reuşit să atragă cu 35% mai mulţi clienţi noi după ce a implementat so­lu­ţia software de business pentru ges­tio­na­rea relaţiilor cu clienţii (CRM) furnizată de Microsoft în cloud. Platforma este utilizată de circa 70 de persoane din cadrul com­pa­niei, care are în total aproape 300 de an­ga­jaţi în cele 15 birouri din America, Europa, Asia şi Australia, subsidiara locală având cea mai mare echipă - 130 de persoane.

„Modalitatea în care compania noastră a ales să interacţioneze cu platforma Dynamics CRM este puţin di­ferită de abor­darea cla­sică. Din cei 70 de utilizatori, 13 sunt loca­lizaţi în Ro­mania, în birourile din Bu­cureşti şi Timişoara, iar atribuţiile acestora includ manage­mentul contractelor şi al veniturilor, urmărirea îm­preună cu echipa de vân­zari a procesului de în­chidere a oportunităţilor şi ne­gociere contractuală. În urma implementării (soluţiei Microsoft Dynamics CRM Online – n. red.), numărul clienţilor noi a crescut cu 35%, iar numărul oportunităţilor câşigate anual s-a majorat cu 20%“, a declarat Marius Cim­poeşu, director executiv al diviziei teh­nologia informaţiei şi comu­nicaţiilor (IT&C) din cadrul Sus­tainalytics România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO