Business Hi-Tech

Telekom a continuat să crească pe TV şi a ajuns aproape de 2,1 milioane de abonamente la mobil în trim. 3. Baza de clienţi pe net fix s-a încăpăţânat să nu crească

Telekom a continuat să crească pe TV şi a ajuns...

Autor: Adrian Seceleanu

09.11.2017, 09:17 478

Grupul Telekom România nu a înregistrat în al treilea trimestru evoluţii spectaculoase ale bazei de clienţi, păstrând tendinţele din trimestrele anterioare, arată datele publicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.

Grupul a continuat să scadă pe telefonie fixă (-5,2% la 1,894 linii), internet fix (-0,9% la 1,187 milioane) şi să crească pe segmentul TV (plus 0,8% la 1,473 milioane).

Pe segmentul de telefonie mobilă grupul se apropie de atingerea, pentru prima oară în istorie, a unui număr de 2,1 milioane de abonamente, după o creştere de 6,7% în trim. 3 (la 2,097 milioane de contracte). Numărul net de clienţi noi cu abonament a fost de 50.000. Numărul total de clienţi a scăzut însă cu 10,9% la 5,231 milioane, pe fondul declinului înregistrat pe segmentul de cartele preplătite (-19,7% la 3,133 milioane).

O evoluţie pozitivă este reprezentată de creşterea veniturilor din servicii de telefonie mobilă în trim. 3: plus 3,6% la 86 mil. euro.

La 9 luni grupul a raportat afaceri de 706 mil. euro, mai mici cu 1,7% şi un profit operaţional (EBITDA) de 119 mil. euro, în scădere cu 7,8%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO