Business Hi-Tech

Telekom face bilanţul ofertei şoc lansate în urmă cu un an: contractele fără perioadă minimă şi netul nelimitat ne-au adus 200.000 de clienţi business

Miroslav Majoros (stânga) - CEO al Telekom, Ovidiu Ghiman - director executiv comercial B2B al Telekom - şi Andreea Cramer - director de marketing B2B - au declarat că se aşteaptă ca grupul să ajungă „rapid“ la un portofoliu de 300.000 de clienţi pentru oferta Freedom

Miroslav Majoros (stânga) - CEO al Telekom, Ovidiu Ghiman - director executiv comercial B2B al Telekom - şi Andreea Cramer - director de marketing B2B - au declarat că se aşteaptă ca grupul să ajungă „rapid“ la un portofoliu de 300.000 de clienţi pentru oferta Freedom

Autor: Adrian Seceleanu

15.11.2018, 00:05 1224

Grupul mizează pe reluarea proiectelor de informatizare din sectorul public şi pe lansarea unor proiecte smart city.

Grupul Telekom a câştigat într-un an un portofoliu de peste 200.000 de clienţi din rândul antreprenorilor după mutarea co­mercială şoc făcută în urmă cu un an de zile - lansarea portofoliului Freedom, care in­clude internet nelimitat 4G la abona­mente, contracte fără o perioadă minimă şi se­pa­rarea achiziţiei de telefoane de cea de ser­vicii.

Grupul estimează că va atinge rapid un număr de 300.000 de clienţi, a declarat Ovi­diu Ghiman, director executiv co­mercial segment business în cadrul Te­le­kom Ro­mânia. 

„Ne îndreptăm cu paşi repezi spre un por­tofoliu de 300.000 de antreprenori şi noi cre­dem că o să continuăm să creştem“, a de­cla­rat Ghiman. El a adăugat că mare parte dintre clienţi vin de la concurenţii ope­ra­to­ru­lui. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO