Business Hi-Tech

Telekom îşi relansează atacul pe piaţa de telecom cu Netflix în prim-plan şi o retorică mai agresivă

Austriacul Andreas Elsner, noul director comercial rezidenţial al Telekom România, a făcut show la conferinţa de lansare a noii oferte comerciale, aruncând pe jos oferta comercială a unui rival. În fundal, Miroslav Majoros - CEO al Telekom România - şi Roxana Baias, director de marketing pe segmentul rezidenţial în cadrul Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

27.11.2018, 00:07 2689

♦ Grupul, confruntat cu o competiţie dură şi venituri şi un profit în scădere, mizează acum şi pe piaţa fixă pe oferte simplificate, pornind de la 5 euro ♦ Structura simplă a ofertelor va fi pusă în contradicţie cu ofertele stufoase ale competitorilor pentru a-i determina pe clienţi să-şi schimbe furnizorul.

Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, va promova în campania de vânzări de iarnă pachete cu pre­ţuri pornind de la 5 euro nu doar pe telefonie mobilă, ci şi pe segmentul de ser­vicii fixe de televiziune şi internet, ca parte a noii strategii comerciale de a propune tarife simple şi cât mai uşor de înţeles – pentru a se diferenţia de rivali pe o piaţă cu o competiţie extrem de dură.

„Renunţăm şi pe segmentul de internet fix la limite şi oferim un singur abonament, la 5 euro“, a declarat Roxana Baias, director de marketing pe segmentul rezidenţial în ca­drul Telekom România. Clienţii pot cum­păra astfel pachete cu trei servicii la tariful de 15 euro.

Un element central al noii oferte este reprezentat de un parteneriat cu gigantul american Netflix, cel mai mare furnizor de conţinut video online la cerere, ca parte a unui acord global semnat cu Deutsche Telekom, proprietarul Telekom România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO