Business Hi-Tech

Telekom România actualizează sistemele IT: „Procesarea unor solicitări şi funcţionalitatea anumitor servicii de asistenţă ar putea întâmpina dificultăţi, iar serviciul MyAccount şi aplicaţia MyAccount nu vor fi disponibile”

Telekom România actualizează sistemele IT: „Procesarea unor solicitări şi funcţionalitatea anumitor servicii de asistenţă ar putea întâmpina dificultăţi, iar serviciul MyAccount şi aplicaţia MyAccount nu vor fi disponibile”

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.09.2021, 18:20 190

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, format din fostele companii Romtelecom şi Cosmote, anunţă o serie de lucrări necesare pentru actualizarea sistemelor IT, se arată într-un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Toate serviciile fixe şi mobile vor fi operaţionale şi îi asigurăm pe clienţi că depunem toate eforturile pentru ca impactul activităţii desfăşurate să fie minim. Cu toate acestea, procesarea unor solicitări şi funcţionalitatea anumitor servicii de asistenţă ar putea întâmpina dificultăţi, în perioada 23-28 septembrie 2021, când au loc lucrările.”

Astfel, serviciul MyAccount şi aplicaţia MyAccount nu vor fi disponibile în perioada indicată, plata facturii din MyAccount şi oricare alte operaţiuni disponibile în aplicaţie şi pe web nu vor funcţiona, însă, abonaţii au la dispoziţie mijloace online şi fizice alternative pentru a face plata facturii.

„Dintre acestea amintim plata online cu card bancar sau din aplicaţiile mobile ale băncilor, la oricare dintre terminalele PayPoint, disponibile şi în magazinele Telekom, sau la băncile partenere menţionate pe factura Telekom.”

De asemenea, este posibil ca în perioada 23-28 septembrie timpul de aşteptare în Call center să fie mai mare decât în mod obişnuit. În acest sens, compania a alocat resurse suplimentare, care vor asigura soluţionarea tuturor cererilor clienţilor.

 
 
 
AFACERI DE LA ZERO