Business Hi-Tech
Telekom România către Discovery: Să lăsăm „minoritatea“ de clienţi „pasionată“ de posturile grupului să le cumpere separat, ca extraopţiune. „Nu punem comision, nici marjă de profit, fiecare leu încasat va merge la Discovery“.
Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul consumer al Telekom: Invităm Discovery la discuţii privind crearea unei extraopţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport
Grupul Telekom România, al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii de retransmisie TV, a transmis grupului Discovery - cu care a rupt la finele anului trecut contractul pentru retransmisia posturilor sale TV după ce părţile nu s-au înţeles asupra condiţiilor comerciale, că este gata să creeze un pachet suplimentar de programe pe care toţi clienţii operatorului să îl poată achiziţiona la o valoare care va fi încasată integral de Discovery.
„Telekom România invită Discovery la discuţii privind crearea unei extraopţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extraopţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery“, scrie Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul consumer al Telekom, într-o scrisoare deschisă adresată Victoriei Davies, directorul Discovery care gestionează piaţa din România.
-
Cea mai zbuciumată piaţă din economie Asigurările RCA, de 6 mld. lei, au trecut prin trei falimente, plecări de companii şi o reaşezare masivă a cotelor de piaţă
-
Gen Z, prima generaţie de chiriaşi într-o ţară de proprietari de case? „Sunt mult mai mobili, nu mai sunt atât de orientaţi spre a-şi cumpăra o locuinţă. Vor să testeze cât mai multe oraşe“
-
#AntreprenoriiRoMâine. MedLife Micromedica: Deschidem o clinică în Bacău, investiţie de 1,8 mil. euro, şi ne uităm la Roman pentru că vrem să facem pasul spre intervenţiile chirugicale
-
Cum schimbă turismul imaginea unei zone: Mercure, brand al Accor, merge la Porţile de Fier, în Mehedinţi, judeţ ocolit de investitori
-
ZF Investiţi în România! Bogdan Alexandrescu, CEC Bank: Vin investiţiile în agricultură, sunt mulţi producători agricoli care mai cumpără o fabrică sau se dezvoltă şi noi vrem să fim aproape de ei cu finanţarea
-
ZF Logistica Businessului, un proiect ZF & Element Industrial. Liana Leriu, TonCorner: Cred că, pentru un antreprenor, necesitatea de a-şi creşte capacitatea de depozitare este un semn bun
-
Proiect ZF/OTP Bank. From Vis To Biz: Claudiu Bolonyi, proprietarul Bonaserv, care comercializează vehicule electrice de mici dimensiuni: „Vrem să ne extindem activitatea în Ungaria, Bulgaria şi Slovacia“
-
ZF Tech Day. Sorin Cosmescu, EXE Software: În ultimii 2 ani am crescut businessul cu 36%. Anul acesta mizăm pe o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Sphera Franchise Group va deschide anul acesta 18 restaurante noi şi aşteaptă venituri cu 33% mai mari comparativ cu 2021
-
Guvernul Ciucă ar trebui să anunţe în această săptămână dacă va plafona sau nu preţul combustibililor
-
Afaceri de la Zero. Luca Ştefan şi prietena lui au investit 40.000 de euro în Glamount, un glamping din judeţul Neamţ, care a primit în mai puţin de un an circa 300 de turişti