• Leu / EUR4.7564
  • Leu / GBP5.5575
  • Leu / USD4.2005
Business Hi-Tech

Telekom România: Numărul de clienţi B2B a crescut cu 8% pe segmentul mobil; evoluţie pozitivă şi pe fix

Telekom România: Numărul de clienţi B2B a crescut cu 8% pe segmentul mobil; evoluţie pozitivă şi pe fix

Ovidiu Ghiman este din anul 2013 director comercial pe segmentul business la nivelul întregului grup Telekom, coordonând şi divizia fixă şi cea mobilă

Autor: Adrian Seceleanu

25 feb 2016 402

Segmentul de clienţi business al grupului Telekom, condus de Ovidiu Ghiman - directorul comercial business al grupului - a înregistrat anul trecut creşteri şi în zona serviciilor de comunicaţii mobile şi în cea de comunicaţii fixe şi de servicii IT&C, conform datelor comunicate de grup.

“În trim. 4 2015, în ciuda competiţiei intense, segmentul de business a continuat să înregistreze rezultate pozitive, cu o creştere anuală de 7,7% a bazei de clienţi companii.

Datele mobile au reprezentat un factor de creştere semnificativ pentru acest segment, fapt care se reflectă în evoluţia bazei de clienţi business pentru serviciile de broadband mobil, cu 22% mai mare în T4 2015 faţă de T4 2014 şi cu 25,5% mai mare în 2015 comparativ cu anul 2014”, conform datelor Telekom.

Şi pe segmentul fix evoluţia a fost una pozitivă, conform datelor Telekom, care a oferit însă mai puţine date în acest caz. “Pe segmentul serviciilor fixe pentru companii, Telekom Romania Communications şi-a menţinut poziţia fruntaşă atât în ceea ce priveşte numărul de abonamente, cât şi al veniturilor. Serviciile premium de Internet (MetroNet) au înregistrat o creştere spectaculoasă în ceea ce priveşte numărul de abonamente de la un an la altul, în timp ce pentru VPN compania s-a menţinut ca lider.

Telekom Romania Communications a continuat dezvoltarea portofoliului de servicii cloud. Astfel, serviciul software as a service Office 365 şi Centrul de Găzduire a Datelor au înregistrat rate de vânzări de două cifre pe aceste segmente. Concentrându-se în continuare pe soluţii M2M (machine-to-machine), precum GPS Tracking, în 2015, Telekom Romania a lansat noi soluţii precum: monitorizarea distribuitoarelor automate de produse; soluţii smart pentru birou; o nouă platformă pentru gestionarea SIM-urilor, cu funcţionalităţi avansate etc. Proiecte pilot pentru implementarea de soluţii pentru oraşele inteligente, disponibile la nivelul Grupului, au consolidat prezenţa Telekom Romania Communications în toate ariile de operare a soluţiilor ICT. În calitate de integrator de sisteme şi de furnizor important de servicii, compania a implementat proiecte importante atât în sectorul public, cât şi în cel privat.

Veniturile din wholesale ale Telekom Romania au crescut în trim. 4  2015 cu 8,4%, comparativ cu trim. 4 2014, pe fondul unui trafic internaţional crescut, a liniilor închiriate şi a datelor wholesale & internet.”
 

Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7564
Diferență: 0,0547
Ieri: 4.7538
Azi: 4.2005
Diferență: -0,019
Ieri: 4.2013
Azi: 5.5575
Diferență: 0,4174
Ieri: 5.5344
Azi: 4.2296
Diferență: 0,0284
Ieri: 4.2284