Business Hi-Tech

Teleperformance, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de BPO, a avut afaceri de 58 mil. lei în 2017 şi a angajat peste 100 de oameni

Teleperformance, unul dintre cei mai mari jucători de pe...

Autor: Adrian Seceleanu

17.08.2018, 00:00 266

Furnizorul de servicii de externalizare a proceselor de business (BPO) Teleperformance, prezent pe piaţa din România din anul 2004, şi-a majorat în 2017 numărul mediu de angajaţi cu 108 persoane, la 504, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. În România, centrul BPO este operat de compania S 800 Customer Service Provider SRL, care a raportat o cifră de afaceri de 58 mil. lei (12,7 mil. euro) în 2017, în creştere cu 61% faţă de anul precedent. De la o pierdere netă de aproape 0,9 mil. lei în 2016, compania a înregistrat în 2017 un câştig net de 2,6 mil. lei (0,6 mil. euro), potrivit sursei citate. Datoriile totale ale companiei se ridicau la 31 mil. lei (6,8 mil. euro), în creştere cu 19% faţă de anul anterior. Teleperformance are la nivel global peste 200.000 de angajaţi în peste 300 de centre de contact, în 74 de ţări, conform datelor de pe site-ul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO