Business Hi-Tech

Teodor Grosu, TotalSoft: Când vine vorba de tehnologie, retailerii vor o singură soluţie completă, nu cinci care să deservească zone diferite ale businessului

Teodor Grosu, retail ERP account manager, TotalSoft: Fie că vorbim de magazine alimentare, fie de nonalimentare, consumatorul a 
început să nu-şi mai dorească doar să cumpere rapid şi să se ducă acasă. El vrea să experimenteze, să vadă lucruri noi.

Teodor Grosu, retail ERP account manager, TotalSoft: Fie că vorbim de magazine alimentare, fie de nonalimentare, consumatorul a început să nu-şi mai dorească doar să cumpere rapid şi să se ducă acasă. El vrea să experimenteze, să vadă lucruri noi.

Autor: Ramona Cornea, Cristina Roşca

13.06.2024, 18:00 87

Companiile au fost mai pru­den­te în 2022 şi 2023 în ceea ce priveşte investiţiile în tehnologie, însă de la finalul anului trecut se sim­te o revenire a apetitului, spune Teodor Grosu, retail ERP account manager în cadrul TotalSoft, unul dintre cei mai importanţi producă­tori de software de pe piaţa locală.

„În rândul clienţilor noştri am observat, începând cu finalul anului 2023 şi cu începutul lui 2024, o des­chi­dere mai mare către zona de teh­nologie. Dacă în 2022 şi 2023 clienţii au fost mai cuminţi în zona de in­vestiţii, spre finalul anului tre­cut s-a redeschis apetitul de inves­tiţii în zona de teh­no­logie.“

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro