Grupul eMAG - care cuprinde businessurile online eMAG şi Fashion Days, ce au prezenţă atât în România, cât şi în străinătate - Bulgaria, Ungaria şi Polonia (doar eMAG ), la care se adaugă şi retailerul online PC Garage, precum şi compania de reparaţii Depanero şi firma de curierat Sameday -, a ajuns anul trecut la afaceri totale de 4,77 miliarde de lei, plus 17,5% faţă de 2017, atingându-şi astfel ţinta de venituri de un miliard de euro propusă în urmă cu cinci ani. Următoarea ţintă a grupului eMAG este acum dublarea businessului la 2 mld. euro în maximum patru ani.
„În maximum patru ani ar trebui să ajungem la o cifră de afaceri de 2 miliarde euro pentru tot grupul eMAG. Anul acesta în România vrem să creştem cu peste 10% ca cifră de afaceri. Ritmul de creştere a vânzărilor totale va fi însă mai mare având în vedere că marketplace-ul va creşte mai mult. Per total grup, vom creşte mai mult de atât ţinând cont de extinderea în Ungaria prin fuziunea cu Extreme Digital, precum şi de dezvoltarea celorlalte businessuri“, a declarat Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG.