Business Hi-Tech

Noua ţintă a grupului eMAG: afaceri de 2 miliarde euro în cel mult patru ani. „E-commerce-ul s-a mutat pe mobil. În aprilie 2019, peste 76% din vizitele pe platforma eMAG în România au venit de pe dispozitivele mobile, faţă de 70% cu un an în urmă.“

Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG: În România suntem profitabili. Tot profitul pe care îl facem în România îl investim în dezvoltare şi vom face acelaşi lucru în continuare.

Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG: În România suntem profitabili. Tot profitul pe care îl facem în România îl investim în dezvoltare şi vom face acelaşi lucru în continuare.

Autor: Ioana Nita

30.05.2019, 19:20 149

Grupul eMAG - care cuprinde businessurile online eMAG  şi Fashion Days, ce au pre­zenţă atât în România, cât şi în străinătate - Bul­garia, Ungaria şi Polonia (doar eMAG ), la care se adaugă şi retailerul online PC Ga­rage, precum şi compania de reparaţii Depa­nero şi firma de curierat Sameday -, a ajuns anul trecut la afaceri totale de 4,77 miliarde de lei, plus 17,5% faţă de 2017, atingându-şi astfel ţinta de venituri de un miliard de euro pro­pusă în urmă cu cinci ani. Următoarea ţintă a grupului eMAG este acum dublarea bu­sinessului la 2 mld. euro în maximum patru ani.

„În maximum patru ani ar trebui să ajungem la o cifră de afaceri de 2 miliarde euro pentru tot grupul eMAG. Anul acesta în România vrem să creştem cu peste 10% ca cifră de afaceri. Ritmul de creştere a vânzărilor totale va fi însă mai mare având în vedere că marketplace-ul va creşte mai mult. Per total grup, vom creşte mai mult de atât ţinând cont de extinderea în Ungaria prin fuziunea cu Extreme Di­gital, precum şi de dezvoltarea celorlalte bu­si­nessuri“, a decla­rat Iulian Stanciu, CEO-ul gru­pului eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO