• Leu / EUR4.6590
  • Leu / GBP5.3404
  • Leu / USD4.1340
Business Hi-Tech

Top 30 de operatori de call centere, afaceri de peste 1,5 miliarde de lei şi 16.400 de angajaţi în 2017

Top 30 de operatori de call centere, afaceri de peste 1,5 miliarde de lei şi 16.400 de angajaţi în 2017

Autor: Adrian Seceleanu

5 nov 2018 455

Cele mai mari 30 de companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de 1,5 mld. lei (332 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior, cu un număr mediu de peste 16.400 de angajaţi - o creştere de 1.500 de persoane, conform celei de-a doua ediţii a anuarului ZF Cei mai mari jucători din IT şi telecom, care a apărut pe piaţă la finalul lunii trecute.

Profitul net cumulat al celor 30 de companii de servicii call-center a scăzut cu 22%, sub 100 de milioane de lei, marja câştigului net fiind astfel de 7%.

Anuarul ZF Cei mai mari jucători din IT şi telecom prezintă topuri ale celor mai mari jucători de pe 15 segmente-cheie ale industriei locale - printre care telecom, software, integratori IT&C, distribuitori IT&C, furnizori de soluţii de monitorizare prin GPS, dar şi un top al celor mai mari 600 de companii după cifra de afaceri şi un top al celor mai mari 100 de profituri nete.

Cei mai mari 10 jucători de pe piaţa locală de servicii de call center au înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri cumulată de 1,1 mld. lei (245,3 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Principalele valute BNR - marţi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6590
Diferență: -0,0193
Ieri: 4.6599
Azi: 4.1340
Diferență: -0,3111
Ieri: 4.1469
Azi: 5.3404
Diferență: -0,1402
Ieri: 5.3479
Azi: 4.0924
Diferență: -0,2121
Ieri: 4.1011